استاندار گیلان: برای تحویل پروژه‌ها روزشمار مشخص شود

 استاندار گیلان با تاکید به مدیران مبنی بر اهتمام و تلاش برای تحقق شعار نامگذاری شده امسال و داشتن کارنامه در این زمینه، خطاب به مسئولان گفت: برای تحویل پروژه‌ها به مردم، روزشمار مشخص کنید.

استاندار گیلان: برای تحویل پروژه‌ها روزشمار مشخص شود

به گزارش هشت دی اسدالله عباسی پس از بازدید از چندین پروژه عمرانی و تولیدی سیاهکل در جلسه بررسی مشکلات این شهرستان، با یادآوری شعار نامگذاری شده امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در خصوص تحقق شعار سال برنامه داشته باشند و نتیجه فعالیت‌های خود را به مردم اعلام کنند.

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت امور به صورت جهادی و میدانی افزود: مسئولان باید برای رفع مشکلات راهکار داشته باشند و برنامه محور عمل کرده تا تهدیدات به فرصت تبدیل شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه نباید مدیران از مسئولیت‌ها و تعهدات‌شان در خدمت به مردم شانه خالی کنند، ادامه داد: از کسانی که فکر و ایده دارند ،حمایت می‌کنیم و بایستی بروکراسی‌های زائد اداری را از سر راه آنان برداریم.

عباسی با تاکید بر ضرورت رفع تمامی موانع بر سر راه تولید با استفاده از راهکارهای قانونی اظهار داشت: نباید هیچ سرمایه گذاری، درگیر بروکراسی‌های دست و پاگیر اداری شده، بلکه راه‌های صحیح و قانونی به روی سرمایه گذار گشوده شود.
استاندار گیلان با بیان اینکه باید به فرصت‌های شغلی و اشتغالزایی توجه ویژه ای صورت گیرد، گفت: در هر روستایی باید شرایطی فراهم شود تا محصولاتی که توسط روستاییان به بازارهای هفتگی می‌آید؛ در همان منطقه و روستای محل زندگی خودشان عرضه شود تا علاوه بر افزایش میزان اشتغال، رونق روستاها را نیز به دنبال داشته و در کنار آن صنایع تبدیلی ، راه اندازی شود.

عباسی به مشکلات کارخانه سیمان سیاهکل نیز اشاره و خاطرنشان کرد: متأسفانه زیرساخت‌های لازم از جمله راه ارتباطی در مسیر این کارخانه ، فراهم نشده و مردم با مشکلاتی مواجه هستند که باید هرچه سریع‌تر این مشکلات  مورد ارزیابی قرار گرفته و رفع شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر اعزام بازرسانی به روستاهای گیلان در جهت تهیه گزارش از وضعیت روستاها، شخصاً و به صورت سرزده به این مناطق سرکشی می‌کنم.

استاندار گیلان با اشاره به مزیت‌های گردشگری، کشاورزی، دامداری و صنایع سیاهکل گفت: باید این مزیت‌ها شکوفا شده و عوامل بازدارنده در مسیر رشد آنها برطرف شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه