کریمی قدوسی مطرح کرد

چین، روسیه و اروپایی‌ها برای تامین امنیت داخلی خود محتاج کمک ایران هستند/ فرار آمریکایی‌ها از افغانستان به معنای پیروزی جمهوری اسلامی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه چین و روسیه و اروپایی‌ها برای تامین امنیت داخلی خود محتاج کمک جمهوری اسلامی هستند، گفت: این موضوع باعث شده که این کشورها نتوانند علیه ما اقدامات خاصی انجام دهند.

چین، روسیه و اروپایی‌ها برای تامین امنیت داخلی خود محتاج کمک ایران هستند/ فرار آمریکایی‌ها از افغانستان به معنای پیروزی جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار ۸دی، جواد کریمی قدوسی عصر امروز در همایش بصیرتی سیاسی با موضوع انقلاب اسلامی، رستاخیز و استکبارستیزی با بیان اینکه یکی از مهمترین رسالت‌های اسلام و نظام برداشتن موانع از سر راه سعادت بشر است بیان کرد: این موانع به دست انسان‌ها به وجود آمده که باید رفع شود و تا تفکر استکبارستیزی جهانی نشود و جبهه بندی حامیان استکبار منفک نشود، بشر همچنان گرفتار ظلمات جهل و رهبری است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به علت رسالت جهانی انقلاب اسلامی گفت: در راس آرمان‌های انقلاب اسلامی استکبارستیزی و مقابله با آمریکا است و توجه به بیانات و آرمان‌های امام (ره) ما را در تحقق این رسالت یاری می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی مسئولان درصدد آن هستند استکبارستیزی را از سیاست داخلی و خارجی حذف کنند خاطرنشان کرد: مکتب‌های متعددی برای این منظور به وجود آمد و نویسندگان زیادی برای آن دست به قلم شدند.

کریمی قدوسی با اشاره به کتاب مشاور حسن روحانی، رئیس جمهور سابق کشور بیان کرد: در این کتاب، پیشرفت ایران در گرو ایدئولوژی زدایی از نظام آن است و حذف مفاهیمی همچون حمایت از مستضعفان از قانون اساسی را راه ورود به عرصه جهانی اعلام کرد.

وی با اشاره به نقشه و خاستگاه انقلاب اسلامی عنوان کرد: منشا انقلاب استکبار ستیزی بود و امام فرمودند مسئولان جمهوری اسلامی باید بدانند انقلاب مردم ایران محدود به این کشور نیست و سرآغاز انقلاب جهانی اسلام به پرچم داری امام عصر(عج) است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه تمامی پیشرفت‌ها و همچنین مشکلات و فتنه‌های انقلاب از طرف خواص جامعه بوده است بیان کرد: امام خطاب به مسئولان نظام فرمودند که خطر بزرگ برای انقلاب این است که شما سراغ مسائل مالی و قدرت طلبی و فرقه سازی روید.

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه رئیس جمهور سابق کشورمان، سنت الهی احیا شده استکبارستیزی را تخریب و شیطان بزرگ را به عنوان کدخدا معرفی کرد افزود: حسن روحانی تلاش کرد روحیه استکبارستیزی را از ملت ایران بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مبارزه در جمهوری اسلامی با مستکبران همواره ادامه دارد گفت: مبارزه با تفکر نفوذ بخشی از مبارزه دائمی جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ عمومی ملت ایران امروزه فرهنگ مبارزه است خاطرنشان کرد: ملت ایران امروزه به عنوان یک ملت مجاهد در جهان شناخته می‌شود البته مردم ما طینت استکبارستیزی را قبل از انقلاب نیز داشتند اما رهبر و جهت نداشتند و این موضوع پس از انقلاب ساماندهی شد.

کریمی قدوسی با بیان اینکه امام با پیش بینی خطراتی که اتقلاب را در آینده تهدید می‌کرد، سپاه را تاسیس کرد ادامه داد: امام دستور تشکیل هسته‌های مقاومت در سراسر دنیا را صادر کرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چین و روسیه و اروپایی‌ها برای تامین امنیت داخلی خود محتاج کمک جمهوری اسلامی هستند تصریح کرد: این موضوع باعث شده که این کشورها نتوانند علیه ما اقدامات خاصی انجام دهند.

کریمی قدوسی با بیان اینکه جمهوری اسلامی طالبان را از غارها درآورد و سردار سلیمانی آنها را مسلح کرد و تاکتیک به آنها آموخت تا با آمریکایی‌ها مبارزه کنند افزود: فرار آمریکایی‌ها از افغانستان به معنای پیروزی جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با صبر و ولایتمداری و تعهد به اسلام ناب تاکنون توانست از آزمایشات الهی سربلند بیرون آید افزود: تقویت و حفظ دولت فعلی که استکبارستیز است واجب است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: دولت فعلی جمهوری اسلامی حاصل ۴۰ سال استکبارستیزی ملت ایران است و با برنامه هایی که دارد قطعا در ساماندهی معیشت و سایر امور موفق می‌شود زیرا به ولایت اعتقاد دارد و استکبار ستیز است و در صورت نیاز، با عزت و اقتدار با دشمنان مذاکره می‌کند.

کریمی قدوسی با بیان اینکه جریان شیعه انگلیسی در قم در پی تشویش اذهان عمومی برای واکسیناسیون است بیان کرد: این افراد با زیر سوال بردن آمارهای مربوط به واکسیناسیون اذهان را تشویش می‌کنند اما مصونیت افراد واکسن شده ثابت شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه