در آیین معارفه استاندار گیلان مطرح شد

آیت الله فلاحتی: از مدیران جوان و پاکدست برای مدیریت استان استفاده شود

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه استان گیلان از جوانان با ظرفیت های خوبی برخوردار است، گفت: لازم است از این نیروها استفاده شود، مدیران باید جوان و پاکدست باشند و توانمندی های لازم برای اداره و مدیریت را داشته و از سیاست بازی اجتناب کرده و دلداده نظام باشند.

آیت الله فلاحتی: از مدیران جوان و پاکدست برای مدیریت استان استفاده شود

به گزارش ۸دی، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه درگیلان در مراسم معارفه استاندار جدید گیلان در سالن الغدیر استانداری که با حضور وزیر کشور برگزار شد افزود: خدمت به مردم، نظام اسلامی و رهبری، اسلام، شهدا و جانبازان افتخار است.

وی افزود: امروز روز طلایی و نورانی برای خدمت به مردم و خدمت رسانی به مردمی است که همواره پای نظام بوده و هستند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور در موضوع بنزین افزود: مردم در کشور و گیلان با نجابت خود مسئله طرح دشمن را نقش بر آب کردند که باید به درک و همراهی بالای آنها احسنت گفت و نسبت به آن قدردان بود.

آیت الله فلاحتی با اشاره به شرایط اقلیمی و ظرفیت های استان گیلان گفت: مسئله تالاب و معایب اطراف آن باید مورد توجه قرار گیرد ضمن اینکه موضوع پسماند و ۲ رودخانه زرجوب و گوهررود هم اهتمام جدی شود.

وی با اشاره به فرسودگی برخی بیمارستان های گیلان به خصوص مرکز استان با قدمت ١٠٠ ساله اظهار داشت: اولویت ها و محرومیت های گیلان فراوان است که نیازمند توجه جدی مسئولان استانی و ملی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با بیان اینکه استان گیلان از جوانان با ظرفیت های خوبی برخوردار است، افزود: لازم است از این نیروها استفاده شود، مدیران باید جوان و پاکدست باشند و توانمندی های لازم برای اداره و مدیریت را داشته و از سیاست بازی اجتناب کرده و دلداده نظام باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه