عامل تیراندازی در سیاهکل دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل گفت: متهم ۲۶ ساله که با سلاح شکاری به سمت یکی از شهروندان در این شهرستان تیراندازی کرده بود، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

عامل تیراندازی در سیاهکل دستگیر شد

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل از دستگیری عامل تیراندازی به سمت یکی از شهروندان در این شهرستان خبر داد و با بیان اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستورکار پلیس قرار دارد، اظهار کرد: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیاندازد.

وی در ادامه افزود: با توجه به تیراندازی به سمت یکی از شهروندان با سلاح شکاری در روستاهای تابعه، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس قرار گرفت. ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات فنی و نامحسوس، عامل تیراندازی را که ساکن یکی از روستاهای حوزه استحفاظی بوده شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ حسین امیدخواه از کشف یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز در مخفیگاه متهم خبر داد و تصریح کرد: متهم ۲۶ ساله انگیزه خود از این اقدام را اختلافات همسایگی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت با اقتدار و بدون اغماض خواهد بود از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص شرارت و ایجاد مزاحت را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه