“جاویدانه” سرپرست سازمان نقشه برداری شد

طی انتصابی جدید از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، علی جاویدانه به عنوان سرپرست سازمان نقشه برداری کشور منصوب و جایگزین جعفرزاده زاده ایمن آبادی شد.

“جاویدانه” سرپرست سازمان نقشه برداری شد

به گزارش ۸دی، مراسم تودیع و معارفه سرپرست سازمان نقشه برداری کشور با حضور رحیم ممبینی معاون کل، بابک افقهی مشاور و رییس حوزه ریاست، جاویدانه سرپرست جدید سازمان نقشه برداری کشور و مدیران ارشد این سازمان برگزار شد.

افقهی مشاور و رییس حوزه ریاست سازمان برنامه و بودجه در ابتدای مراسم با تبریک آغاز ماه ربیع الاول، گفت: سازمان نقشه برداری یکی از سازمان‌های بسیار مهم حاکمیتی است و پیش نیاز اصلی بسیاری از فعالیت‌های عمرانی، دفاعی و برنامه ریزی توسعه کشور است که حاصل زحمات همکاران عزیز در سازمان نقشه برداری کشور است.

وی با بیان اینکه اطلاعات مکانی یکی از عناصر پایه‌ای توسعه مبتنی بر دانایی است؛ افزود سازمان نقشه برداری از نقش محوری حاکمیتی که برای آن در نظر گرفته شده فاصله گرفته است؛ وی اظهار داشت: سازمان نقشه برداری کشور باید با پایش تغییرات مهندسی سرزمینی در مدیریت مخاطرات طبیعی و پیش آگهی مدیریت بحران نقش آفرینی کند.

پیش از این غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی به مدت ۱۴ ماه، ریاست سازمان نقشه برداری کشور را بر عهده داشت. وی بعد از عدم تأیید صلاحیتش در انتخابات مجلس یازدهم از سوی دولت روحانی به سمت ریاست سازمان نقشه برداری کشور منصوب شده بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه