کشف ۳۵۱ فقره سرقت در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از افزایش ۱۰ درصدی دستگیری سارقان خبر داد و گفت: ۳۵۱ سارق در شش ماه گذشته در شهرستان صومعه سرا دستگیر شده اند.

کشف ۳۵۱ فقره سرقت در صومعه‌سرا

به گزارش ۸دی،سرهنگ رضا کوهستانی با اشاره به اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه سرا در شش ماه گذشته و کشفیات مربوطه اظهار کرد: در طی این مدت ۳۵۱ فقره سرقت در صومعه سرا کشف شد که پرونده آن‌ها بعد از بررسی‌های بعمل آمده به مقام قضایی جهت اقدامات قضایی تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه پلیس هیچ جرمی را برنمی‌تابد و با مخلان امنیت قاطعانه برخورد می‌کند، گفت: مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان در سریع‌ترین زمان ممکن جزو مهمترین ماموریت‌های پلیس است که در ۶ ماه گذشته بالغ بر ۳۲ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۱۷ قاچاقچی و ۸۰۵ معتاد در این رابطه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه سرا با اشاره به نظارت پلیس بر اصناف و اماکن عمومی در عدم رعایت قوانین و مقرارت بیان کرد: در طی این مدت یک‌هزار و ۸۷ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد ۷۵ واحد صنفی متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری بعمل آمد.

کوهستانی با اشاره به هماهنگی‌های بعمل آمده با مراجع قضایی در برخورد با متخلفان و هنجارشکنان افزود: ۱۷۳ دستگاه موتورسیکلت و ۵۰۱ دستگاه خودرو به دلیل‌عدم استفاده از کلاه ایمنی، رعایت نکردن قوانین و مقررات، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر و جابجایی اموال سرقتی توقیف شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه