نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس:

برگزاری کلاس‌های حضوری اولویتی جدی/ روند واکسیناسیون دانش‌آموزان تسریع شود

کوچکی‌نژاد برگزاری کلاس‌های حضوری را اولویتی جدی که باید در دستور کار ویژه قرار گیرد خواند و گفت: روند واکسیناسیون دانش‌آموزان باید تسریع شود.

برگزاری کلاس‌های حضوری اولویتی جدی/ روند واکسیناسیون دانش‌آموزان تسریع شود

به گزارش ۸دی،جبار کوچکی‌نژاد صبح امروز (پنج شنبه ۸ مهر) در جلسه شورای اداری که در استانداری گیلان برگزار شد اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های حضوری اولویتی جدی است که باید در دستور کار ویژه دستگاه‌ها و نهادهای متولی در کشور و استان گیلان قرار گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با تاکید بر روند واکسیناسیون دانش‌آموزان باید تسریع شود عنوان کرد: برقراری کلاس‌های حضوری از جمله اولویت‌هایی است که باید مدنظر آموزش و پرورش و ستاد مدیریت و مقابله با کرونا قرار داشته باشد.

کوچکی‌نژاد آموزش حضوری و آن‌لاین را مورد مقایسه قرار داد و در همین زمینه اذعان کرد: میزان یادگیری دانش آموزان در شبکه شاد با کلاس حضوری قابل مقایسه نیست بنابراین باید بستر آموزش‌های حضوری در مدارس هرچه زودتر و سریع‌تر فراهم گردد.

وی همچنین مشکلات استان گیلان در بخش پهنای باند اینترنت را هم مورد اشاره قرار داد و ضمن انتقاد از برخی کمبودهای این بخش خاطرنشان کرد: وضعیت زیرساخت مخابرات گیلان بسیار اسفناک است، از طرفی با سرقت گسترده کابل‌ها در روستاهای گیلان مواجهیم که  اینترنت این مناطق را هم مختل کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه