آئین تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت نیروهای مسلح گیلان + تصاویر

به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مقامات کشوری و لشگری استان گیلان از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت نیروهای مسلح در آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت تجلیل شد.

آئین تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت نیروهای مسلح گیلان + تصاویر

به گزارش ۸دی، با حضور فرماندار شهرستان رشت، جانشین سپاه قدس گیلان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های استان گیلان و دیگر مقامات لشگری و کشوری استان گیلان و جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی استان گیلان در سالن اجتماعات ساختمان شهید بایندر این مرکز آموزش از جمعی از خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت گیلان تقدیر شد.

در این مراسم حجت الاسلام حسن زاده رئیس عقیدتی سیاسی این مرکز آموزش با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان و خیر مقدم به میهمانان اظهار کرد: جهاد، ایثار و شهادت باعث تحقق آرمان های الهی در دفاع مقدس گردید. قطعا به برکت زحمات پیشکسوتان و خون و دل خوردن خانواده این عزیزان است که امروز آرمان‌های تمدن اسلامی و دین ما زنده و سرپاست.

رئیس عقیدتی سیاسی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم (ع) با اشاره به رزمندگان اسلام و فداکاری و رشادت آنها افزود: ۸ سال جنگ تحمیلی که ویترین ایمان، غیرت، شجاعت و دلاورمردی رزمندگان اسلام در برابر جبهه کفر بود را باید مظهر امنیت، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان دانست.

سرهنگ کوثری، جانشین سپاه قدس گیلان در این مراسم روحیه ایثار، گذشت و پیوستن به لقاءالله را از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: اوج این ویژگی را در جبهه های جنگ دیدیم که جوانان و رزمندگان ما با از جان گذشتگی خود اوج ایثار را نشان دادند.

وی با تاکید به اینکه ما به این ارزش افتخار می‌کنیم و خوشبختانه طی چند سال اخیر این ارزش والا به مدد جمهوری اسلامی آمده است گفت: با وجودی که در شرایط سخت قرار گرفته‌ایم، این روحیه را در بین اقشار مختلف می‌بینیم که در برابر مشکلات و سختی‌ها ایستاده‌اند و از کیان نظام و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

جانشین سپاه قدس گیلان افزود: در تمام جنگ های معاصر پادشاهان ترسو وعناصر خائن قسمتی از وطن رااز دست دادند اما در جنگ هشت ساله به تاسی از قیام اباعبدالله ما حتی یک وجب از خاک کشور را ندادیم واین پیروزی برای همه ی نسل های حاضر و آینده ی تاریخ است.

در این مراسم از جمعی از خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان جهاد و شهادت دفاع مقدس شامل نیروهای ارتش، سپاه، بسیج‌ و نیروی انتظامی این شهرستان تجلیل شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه