فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا خبر داد:

برگزاری ۱۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در صومعه‌سرا

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۰۰ ویژه برنامه در رده‌های مختلف بسیج صومعه‌سرا در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری ۱۰۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در صومعه‌سرا

به گزارش ۸دی،«جهانبخش آرمان» امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد:  تاریخ شهادت خواهد داد که رزمندگان شجاعانه و با دستان خالی و استعانت به خدا و با سربند یا زهرا(س) از این خاک و میهن دفاع کردند.

وی با بیان اینکه چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس را با شعار «ما مقتدریم» از ۳۱ شهریور آغاز می‌کنیم افزود: بالغ بر یکصد ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در رده‌های مختلف بسیج صومعه‌سرا برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا تصریح کرد: دیدار با امامان جمعه، نواختن زنگ ایثار و مقاومت، رژه خودرویی، یادواره‌های شهدا و نشست‌های سیاسی از مهمترین برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس است.

آرمان با اشاره به اینکه یکم مهر ماه یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۵۰ شهید والامقام صومعه سرا و ۲۳ شهید مدافع حرم استان گیلان برگزار می‌شود تصریح کرد: “محمد قالیباف” رئیس مجلس شورای اسلامی سخنران و کربلایی سجاد قاسمی مداح این مراسم خواهند بود.

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه برای نخستین بار یادواره شهدای شهرستان را در بخش برگزار می‌کنیم،خاطرنشان کرد: این یادواره ساعت ۱۵ عصر پنجشنبه( ۱ مهر ) در گلزار متبرک شهدای بخش ضیابر شهرستان صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه