معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان؛

برپایی شور عاطفه‌ها در گیلان/ ۲۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد استان است

جهانگیری از برپایی مراسم شور عاطفه‌ها در گیلان خبر داد و با بیان اینکه ۲۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد گیلان است گفت: مراسم شور عاطفه‌ها از ۲۰ شهریور آغاز می‌شود و تا ۱۱ مهر هم ادامه دارد.

برپایی شور عاطفه‌ها در گیلان/ ۲۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد استان است

به گزارش ۸دی،حسین جهانگیری با اشاره به برگزاری مراسم شور عاطفه‌ها در سراسر کشورگفت: مراسم شور عاطفه‌ها در گیلان از امروز( ۲۰ شهریور) با هدف تامین وسایل تحصیلی مورد نیاز دانش‌آموزان کم بضاعت و محروم استان آغاز می‌شود و تا ۱۱ مهر هم ادامه دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان با بیان اینکه هرساله در آستانه شروع سال تحصیلی جدید جشن عاطفه‌ها به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود عنوان کرد: امسال به دلیل همزمانی با ماه صفر طرح خیرخواهانه شور عاطفه‌ها را در استان گیلان برگزار خواهیم کرد.

جهانگیری در مورد نحوه برگزاری طرح شور عاطفه‌ها هم ابراز داشت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی که وجود دارد امسال ایستگاه‌های دریافت هدایا و کمک‌های مردمی را به شکل محدود برپا می‌کنیم و در صورت کاهش محدودیت‌های کرونایی روز پنج‌شنبه(۲۵ شهریور) ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌ها دایر خواهند بود.

وی با بیان اینکه در صورت برگزاری آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در ۲۶ شهریور زمینه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی شور عاطفه‌ها در این میعادگاه‌ها فراهم می‌شود اذعان کرد: با توجه به محدودیت‌های کرونایی کد دستوری#۸۸۷۷* آماده دریافت کمک‌های نیکوکارانه مردمی است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گیلان با تاکید بر اینکه مردم برای کمک به شور عاطفه‌ها می‌توانند به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری هم مراجعه کنند افزود: قریب ۲۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد گیلان است و قصد داریم برای هر کدام از آن‌ها یک بسته تحصیلی تهیه کنیم.

جهانگیری با تاکید بر اینکه بیش از ۵۰ مرکز نیکوکاری در استان با مشارکت مردم و خیران راه اندازی شده است خاطرنشان کرد: پس از جمع آوری این مبالغ اهدایی، وسایل تحصیلی نظیر پوشاک، دفتر و کتاب، کفش و دیگر کالا‌های مورد نیاز دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان خریداری و به آن‌ها اهدا خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه