معاون سلامت و دفاع‌زیستی سپاه قدس گیلان خبر داد:

همکاری ۱۰۰ مجموعه سپاه قدس برای ایجاد پایگاه واکسیناسیون در گیلان

معاون سلامت و دفاع‌زیستی سپاه قدس گیلان گفت: در گام پنجم طرح شهید سلیمانی معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه قدس به ۱۰۰ مجموعه ۱۱ گانه خود دستور مقابله با کرونا و ایجاد پایگاه واکسیناسیون را صادر کرده است.

همکاری ۱۰۰ مجموعه سپاه قدس برای ایجاد پایگاه واکسیناسیون در گیلان

به گزارش ۸دی،محمد صادقی امروز با بیان اینکه معاونت سلامت سپاه قدس در ایام کرونا در کنار کادر درمان بوده است، اظهار کرد: طبق دستور ستاد کل فرماندهی نیروهای مسلح و مقام معظم رهبری، سپاه پاسداران در روزهای کرونایی با تمام قوا در کنار کادر درمان بوده است.

وی با اشاره به ایجاد پایگاه واکسیناسیون توسط سپاه قدس گیلان در سراسر استان گفت: در گام پنجم طرح شهید سلیمانی، معاونت سلامت و دفاع‌زیستی سپاه قدس به ۱۰۰ مجموعه ۱۱ گانه خود دستور مقابله و ایجاد پایگاه واکسیناسیون را صادر کرده و فرآیند تزریق واکسن به بهترین نحو در حال انجام است.

معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه قدس گیلان با تاکید بر رعایت پروتکل تزریق واکسن مطابق با ستاد ملی مبارزه با کرونا تصریح کرد: سپاه یک سازمان مردم نهاد بوده و تمام پروتکل‌های آن با محور خدمت به مردم است، لذا پایگاه‌های واکسیناسیون ایجاد شده طبق پروتکل ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده و واکسن به تمام مردم که شرایط سنی آنان فرا رسیده باشد تزریق می‌شود.

صادقی تمامی واکسن‌های تزریق شده در کشور را دارای تاییده سازمان غذا و دارو دانست و افزود: تمام واکسن‌هایی که در پروسه تزریق قرار دارند تاییده سازمان غذا و دارو را دارا هستند که این امر نشان دهنده سلامت آن واکسن است.

وی با تاکید بر موثربودن واکسن برکت در کنترل بیماری کرونا تصریح کرد: جمهوری اسلامی جزو محدود کشورهایی است که مردمانش واکسن داخلی خود را تزریق کرده و بنا بر اعلام کارشناسان دارای تاثیرپذیری بسیار زیاد و با علائم کم بوده است.

به گفته معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه قدس گیلان، کارشناسان معتقدند میزان موفقیت واکسن‌ها در دوز اول متفاوت و در دوز دوم پوشش یکسانی داشته و تنها تفاوت یک تا دو درصدی دارند لذا از تمامی مردم درخواست دارم با تزریق واکسن به کاهش مرگ و میر کمک کنند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه