دستگیری ۶۶ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار گیلان/ کشف سلاح‌های شکاری و جنگی

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری ۶۶ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار استان گفت: نیروی انتظامی استان ۱۳۶ قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی که به صورت غیرمجاز در دست افراد متخلف بود را کشف و به مراجع قضایی تحویل داد.

دستگیری ۶۶ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار گیلان/ کشف سلاح‌های شکاری و جنگی

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برخورد قاطع با برهم زنندگان ناامنی‌ها در اولویت کاری نیروی انتظامی است اظهار کرد: برای تحقق بخشیدن به این مطالبه مردمی و با تعامل مراجع قضایی توانستیم موفقیت‌های خوبی را در خصوص برخورد با اراذل و اوباش کسب کنیم.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه طرح برخورد با اراذل به مدت یک هفته و از ۱۳ شهریور در سطح استان اجرا شد افزود: در این طرح توانستیم ۶۶ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار استان را دستگیر و ۱۳۱ نفر را نیز احضار و توجیح کنیم.

وی با اشاره به کشف ۱۳۶ قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی بیان کرد: این سلاح ها به صورت غیرمجاز در دست افراد متخلف بود که توسط پلیس کشف و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری افرادی که اقدام به خودنمایی و عربده کشی در فضای مجازی می‌کردند اظهار داشت: این افراد که به ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی اقدام می‌کردند نیز توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سردار ملکی با اشاره به ضرورت اجرای طرح جامع سرویس مدارس تصریح کرد: این طرح به منظور جلوگیری از تردد سرویس‌های غیر مجاز اجرا می‌شود که از مسئولان مدارس درخواست داریم با ما همکاری داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه