غلامرضا امیری در گفتگو با ۸دی مطرح کرد:

برپایی نمایشگاه «نمایش قدرت» در گیلان/ پرداختن به نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس

معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری نمایشگاه «نمایش قدرت» گفت: جدیدترین و به روزترین ادوات و تجهیزات جنگی و نظامی نیروهای مسلح مستقر در استان در هفته دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود.

برپایی نمایشگاه «نمایش قدرت» در گیلان/ پرداختن به نقش زنان و خانواده در  دفاع مقدس

سید غلامرضا امیری در گفتگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده جهت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان گیلان اظهار کرد: برنامه‌های در نظر گرفته شده برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در گیلان هر شب از طریق سیمای مرکز گیلان به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

مسئول کمیته فرهنگی و نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان گیلان افزود: هر شب یکی از یگان‌های نظامی و انتظامی یا نهادهایی مانند سپاه و ارتش و جهاد کشاورزی که در دوران دفاع مقدس برای دفاع از خاک کشورمان نقش آفرینی کردند، به نمایش برنامه‌های خود می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس امسال یک شب به خانواده شهدا اختصاص داده شده است خاطرنشان کرد: در این هفته به نقش زنان و خانواده معزز شهدا در طول دوران مقدس نیز پرداخته می‌شود.

امیری با بیان اینکه برنامه های هفته دفاع مقدس گیلان در محل لشکر عملیاتی قدس گیلان برگزار شده و به صورت مستقیم از شبکه باران پخش می‌شود افزود: برنامه‌های فرهنگی به همراه برگزاری مسابقات مختلف و اهدای جوایز نیز برای این هفته در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی هنری سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری نمایشگاه «نمایش قدرت» عنوان داشت: جدیدترین و به روزترین ادوات و تجهیزات جنگی و نظامی نیروهای مسلح مستقر در استان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه