ثبت نام ۷۵ درصد دانش آموزان گیلانی در مدارس

۲۵۰ هزار دانش آموز گیلانی از ابتدای خرداد تاکنون به صورت اینترنتی ثبت نام کردند.

ثبت نام ۷۵ درصد دانش آموزان گیلانی در مدارس

به گزارش ۸دی،مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت : از اول خرداد تاکنون، ۲۵۰ هزار نفر معادل ۷۵ درصد دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در گیلان به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه پادا برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ ثبت نام کرده اند.

محمد رحمتی با اشاره به ادامه نام نویسی دانش آموزان تا پایان شهریور ، افزود: اگر خانواده‌ها در ورود به درگاه پادا با مشکل مواجه شوند این مشکل با ثبت اطلاعات مدیر مدرسه در سامانه سیدا قابل حل است.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان پایه اول استان، اضافه کرد: ثبت نام در پایه هفتم، پس از دریافت کد پادا از مدرسه و ارائه مدرک تحصیلی به صورت حضوری در مدرسه مورد نظر انجام می‌شود و دانش آموزان پایه دهم هم بر اساس نتایج فرم هدایت تحصیلی با اولویت‌های الف و ب، ثبت نام می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در خصوص ثبت نام اتباع خارجی در مدارس استان خاطرنشان کرد: این افراد با مراجعه به واحد سنجش و فناوری ادارات آموزش و پرورش و دریافت کد کاربری می‌توانند از درگاه پادا در سامانه سیدا ثبت نام کنند.

محمد رحمتی افزود: درصورتی که دانش آموزان قبلا در مدرسه‌ای ثبت نام کرده و به هر دلیلی متقاضی ثبت نام در مدرسه دیگری شامل پذیرفته شدگان در آزمون مدارسی از جمله نمونه دولتی هستند باید با مراجعه به سامانه پادا، ثبت نام قبلی خود را لغو کرده تا امکان ثبت نام در مدرسه مورد نظر جدید فراهم شود.

وی با اشاره به غربالگری ۲۲ هزار نوآموز ورود به پایه اول در گیلان اضافه کرد: هم اکنون فعالیت ۱۹ پایگاه سنجش سلامت به پایان رسیده و ۸ پایگاه سنجش نیز تا نیمه شهریور دایر خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه