فرمانده سپاه ناحیه املش مطرح کرد:

تداوم طرح شهید سلیمانی در قالب تسریع واکسیناسیون

فرمانده سپاه ناحیه املش، با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۸۰ درصد افراد بالای ۷۰ سال شهرستان را واکسینه کردیم، گفت: سپاه ناحیه املش آمادگی دارد طرح شهید سلیمانی را در قالب کمک به تسریع واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در صورت تامین واکسن ادامه دهد.

تداوم طرح شهید سلیمانی در قالب تسریع واکسیناسیون

به گزارش ۸دی،سرهنگ حمید یحیی پور در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: این ایام مصادف با دهه امر به معروف و نهی از منکر است و باید شعار «هیهات منا الذله» امام حسین(ع) را زنده نگه داریم.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان املش، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و استان و تحت تاثیر قرار گرفتن برنامه های میدانی سپاه در مناسبت های ملی و مذهبی، عنوان کرد: با کمک نیروهای سپاه و بسیج به کادر بهداشت و درمان شهرستان سعی کردیم وضعیت کرونایی املش را زرد نگه داریم، اما مسافرت ها بیشترین آسیب را زد و وضعیت قرمز شد.

وی با بیان اینکه سپاه ناحیه املش به دنبال بهره برداری از فضاهای ورزشی جهت حضور جوانان است، تصریح کرد: افتتاح سوله های ورزشی، بهره برداری از خانه های عالم و ساخت سرویس های بهداشتی در مناطق کم برخوردار تا پایان تابستان انجام می شود.

یحیی پور، با اشاره به افتتاح پروژه های محرومیت زدایی سپاه در هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: سپاه ناحیه شهرستان املش تاکنون ۶۰ واحد مسکن محرومین را به مددجویان کمیته امداد تحویل داده و احداث ۱۲ واحد دیگر به ویژه در مناطق ییلاقی در دستور کار قرار دارد.

وی رفع محرومیت شهرستان را یکی از اولویت های مدیریتی املش دانست و گفت: دولت در حال تغییر و تحول است و قطعا با تثبیت بدنه مدیریتی، روند محرومیت زدایی را با سرعت پیش خواهیم گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه املش، گره گشایی از کار مردم را بالاترین عبادت دانست و افزود: رسانه ها باید با انعکاس اقدامات صورت گرفته در کشور به تقویت نظام کمک کنند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج در جریان بیماری کرونا کارنامه درخشانی دارند، خاطرنشان کرد: مجموعه سپاه از نخستین روزها، کار ضد عفونی معابر را آغاز کرد و تدفین شرعی جان باختگان کرونایی با پیشگامی نیروهای بسیجی انجام شد؛ همچنین در حوزه کمک های مومنانه حضور پررنگی داشتیم.

فرمانده سپاه ناحیه املش، از توزیع ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ بسته حمایتی در بین نیازمندان در هر مناسبت خبر داد و اضافه کرد: شهرستان املش ۱۵ هزار خانوار دارد که تاکنون ۲۵ هزار بسته حمایتی را بین این خانوارها توزیع کردیم. در عید قربان امسال نیز بالغ بر ۳۰۰ راس گوسفند توسط پایگاه های مقاومت بسیج املش جهت رسیدن به دست نیازمندان ساماندهی شد.

یحیی پور، شناسایی و معرفی بیماران کرونایی به مراکز درمانی در قالب طرح شهید سلیمانی را از دیگر اقدامات دانست و تصریح کرد: از ۴۳ هزار نفر جمعیت شهرستان املش، ۳۹ هزار نفر را غربالگری کردیم. همچنین آمادگی واکسیناسیون ۱۰۰ نفر در روز را داریم.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۸۰ درصد افراد بالای ۷۰ سال شهرستان را واکسینه کردیم، گفت: سپاه ناحیه املش آمادگی دارد طرح شهید سلیمانی را در قالب کمک به تسریع واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در صورت تامین واکسن ادامه دهد.

فرمانده سپاه ناحیه املش، با اشاره به افزایش روزانه مبتلایان به کرونا، یادآور شد: باید روند واکسیناسیون را ادامه دهیم؛ همچنین مراسم عزاداری ماه محرم باید در فضای باز برگزار شود و دسته بری نداشته باشیم تا از شیوع بیشتر بیماری جلوگیری شود. قطعا کنترل ترددها و تعطیلی ادارات و اصناف به کاهش بیماری در جامعه کمک می کند.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه