فرمانده سپاه رضوانشهر

مطالبه گری حقوق مردم، از مهمترین وظایف خبرنگاران است

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: خبرنگاران بازوان اصلی مسئولان هستند و مطالبه‌گری حقوق مردم از مهمترین وظایف آنان است.

مطالبه گری حقوق مردم، از مهمترین وظایف خبرنگاران است

به گزارش ۸دی،سرهنگ پاسدار محمدپوراسماعیلی در آئین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان افزود: نوشته های شما برای مردم دارای ارزش است و شخص خبرنگار برای بنده بسیار مورد احترام می باشد.

وی باشاره به رسالت مطالبه گری خبرنگاران گفت: جریان رسانه ای سالم و متعهد می تواند درد مردم را به گوش مسئولان برساند و خبرنگاران بازوان اصلی مسئولان هستند و مطالبه گری حقوق مردم از مهمترین وظایف آنان است.

فرمانده سپاه رضوانشهر در ادامه با اشاره به مأموریت های سپاه و بسیج در این شهرستان گفت: سپاه رضوانشهر سپاه مطالبه گر است و بعنوان حافظ انقلاب اسلامی در این شهرستان و در کنار مردم هستیم.

سرهنگ پوراسماعیلی در ادامه با اشاره به کوتاهی و ضعف های صورت گرفته در سیستم مدیریتی شهری طی دوره های گذشته افزود: دوران سیاسی کاری به پایان رسیده است و ما اجازه نخواهیم داد در این شهرستان به مردم ظلم شود.

وی با اشاره به تجلیل از خدمات و زحمات خبرنگاران گفت: زحمت فعالان رسانه‌ای باید مورد توجه قرار بگیرد تا انگیزه برای مقابله با گروه های ساختار شکن و سایت های مخرب تحت مدیریت بیگانه بیشتر شود.

به گفته او، امروز وارونگی اخبار و واقعیت‌های جامعه در فضای مجازی کاری سختی نیست، به همین دلیل نقش خبرنگاران انقلابی و متعهد در عین حال توانمند برخوردار از تجهیزات مهم و ضروری است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه