انتقاد دادستان مرکز گیلان از عدم همکاری جهت ترخیص کالاهای پزشکی از گمرک

سید مهدی فلاح میری گفت: به لحاظ ضرورت امر و نیاز کادر درمان، دستور قضایی برای خروج کالاها از گمرک با تایید و نظارت دانشگاه علوم پزشکی صادر شده است.

انتقاد دادستان مرکز گیلان از عدم همکاری جهت ترخیص کالاهای پزشکی از گمرک

به گزارش ۸دی،سید مهدی فلاح میری، دادستان مرکز استان گیلان در نشست ویژه پیرامون ترخیص کالا‌های بهداشتی مورد نیاز مردم از گمرک‌های استان گفت: دستگاه قضایی به کمک بخش بهداشت و درمان استان می‌آید.

او از عدم همکاری برخی مسئولان گیلان در ترخیص کالا‌های پزشکی از گمرک‌های استان با توجه به شرایط بحرانی کشور و کمبود اقلام پزشکی از جمله دستگاه‌های پرتال اکسیژن ساز و تخت‌های بیمارستانی انتقاد کرد.

دادستان مرکز گیلان اظهار داشت: به لحاظ ضرورت امر و نیاز کادر درمان، دستور قضایی برای خروج کالا‌ها از گمرک با تأیید و نظارت دانشگاه علوم پزشکی صادر شده است.

فلاح میری با اشاره به ورود دستگاه قضا به مسأله توزیع خارج از شبکه اکسیژن مورد نیاز بخش بهداشت و درمان استان نیز تصریح کرد: با دعوت از مدیران ۲ کارخانه اکسیژن ساز گیلان و هماهنگی‌های به عمل آمده، از این پس واسطه‌های توزیع این دستگاه حذف شده و اکسیژن مورد نیاز در اختیار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی قرار خواهد گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه