فرمانده سپاه قدس گیلان در همایش روز خبرنگار مطرح کرد:

نشر حقایق از مسئولیت های سنگین خبرنگاران است/ ایجاد ۱۴۰ پایگاه واکسیناسیون در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان از ایجاد ۱۴۰ پایگاه واکسیناسیون توسط سپاه و بسیج در سطح استان خبر داد و گفت: سپاه قدس گیلان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آمادگی افزایش روزانه آمار واکیسناسیون را دارد اما باید واکسن مورد نظر تأمین شود و در این خصوص اقداماتی در حال انجام است.

نشر حقایق از مسئولیت های سنگین خبرنگاران است/ ایجاد ۱۴۰ پایگاه واکسیناسیون در گیلان

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در همایش تجلیل روز خبرنگار  با اشاره به قیام تاریخی عاشورا بیان کرد: زمان و مکان در عاشورا کوتاه بود ولی بعد از عاشورا تمام عالم در اختیار حسین(ع) قرار گرفت.

وی افزود: خدا وعده داده هرکه برایش کار کند فراموش نمی شود، امام‌ حسین(ع) نیز همه‌ چیز خود را فدای خداوند کرد و خداوند نیز همه عالم را در اختیار او گذاشت.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه با اشاره به جهاد اصحاب رسانه در عرصه‌ مقابله با کرونا گفت: تهیه و انتشار حقایق در رفتار مردم جامعه اثرگذار است و از آنجا که خبرنگاران در ارتباط با جامعه هستند و در مکان‌های پُرخطر حضور می‌یابند بنابراین واکسینه شدن و حفظ سلامت آن‌ها اهمیت دارد.

سردار عبدالله‌پور در ادامه با اشاره به شرایط سخت کرونایی افزود: اصحاب رسانه مردم را تشویق به رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی کنند البته سرعت دادن به روند واکسیناسیون همواره مورد تاکید بوده است.

وی از ایجاد ۱۴۰ پایگاه واکسیناسیون توسط سپاه و بسیج در سطح استان خبر داد و با تاکید بر لزوم توجه به تسریع در روند واکسیناسیون در گیلان بیان کرد: متاسفانه از این پایگاه‌ها به میزانی که انتظار داشتیم استفاده نشد و قرار شد واکسن بیشتری به دست ما برسد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مراسمات ماه محرم و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراسمات گفت: همه باید دیگران را تشویق به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنیم و عزاداری‌های محرم در فضای باز و با رعایت پروتکل‌ها برگزار شود.

وی به اهمیت بیان حقایق توسط خبرنگاران اشاره کرد و‌ افزود: اگر حقایق توسط خبرنگار بیان نشود بسیاری از مشکلات کشور حل نمی‌شود این در حالی است که خبرنگاران می‌توانند با توانایی‌های خود مسئولان را برای حل مشکلات مردم وارد میدان کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در پایان خطاب به خبرنگاران تصریح کرد: نگذارید جبهه دشمن با فضاسازی‌‌‌های خود حقایق را وارونه‌ جلوه دهد بنابراین اطلاع‌رسانی‌های خبرنگاران باید برپایه حقیقت باشد و تحت تاثیر فضاسازی دشمن نباشد همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند خبرنگار باید بابصیرت و دارای تحلیل درست و هوشمند باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه