امام جمعه سنگر در گفتگو با ۸دی:

تجربه تلخ اعتماد به غرب پیامی جزء “ما نمی توانیم” نداشت/ مدیر در تراز انقلاب اسلامی مروّج روحیه خودباوری است

امام جمعه سنگر با اشاره به اینکه تجربه تلخ اعتماد به غرب پیامی جزء “ما نمی توانیم” نداشت، گفت: متاسفانه در این سال ها عدم اعتماد به توانمندی داخلی خسارات بسیاری را به ارمغان آورده است.

تجربه تلخ اعتماد به غرب پیامی جزء “ما نمی توانیم” نداشت/ مدیر در تراز انقلاب اسلامی مروّج روحیه خودباوری است

حجت الاسلام “محمد محمدیان” امام جمعه سنگر در گفتگو با خبرنگار هشت دی، با اشاره به تجربه تلخ اعتماد به غرب اظهار کرد: امید داشتن و اعتماد به غرب پیامی جز “ما نمی توانیم” با خود به همراه ندارد و با فلسفه ی قیام ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره)‌ تناسب ندارد.

وی افزود: امام با راهبرد نه شرقی و نه غربی روحیه خود باوری را در روح ملت دمید.

امام جمعه سنگر در ادامه با اشاره به اینکه مردم ایران اثبات کردند می توانند در همه ی عرصه ها سر آمد باشند، گفت: متاسفانه در این سال ها عدم اعتماد به توانمندی داخلی خسارات بسیاری را به ارمغان آورده است.

محمدیان با بیان اینکه خود تحقیری و خود تحریمی دارای آثار سوئی است، بیان کرد: مدیری که در تراز انقلاب اسلامی باشد در هر شرایطی به ترویج روحیه خودباوری دست می زند.

وی با اشاره به مراسم تحلیف “سید ابراهیم رئیسی” رییس جمهور جدید کشورمان، گفت: وقتی رییس جمهور نوع نگاهش را به داخل و توانمندی داخلی همراه کرد با تایبد و تاکید رهبری معظم انقلاب همراه شد.

امام جمعه سنگر با بیان اینکه برخی مدیران در این کشور جهان غرب به رهبری آمریکا را نعوذبالله خدا می دانستند، گفت: مدیری که نگاه خدایی داشته باشد در گام اول به خود و توانمندی ملت ایمان خواهد داشت.

محمدیان تصریح کرد: شاید نسل های جدید بعد از انقلاب امریکا را نمی شناختند اما خیانت و دشمنی این چند ساله ی آمریکا در کنار اعتماد و امید مدیران به آن ها چهره آمریکا را برای همگان روشن کرد.

وی با بیان اینکه تجربه ی تلخ اعتماد به غرب یک تجربه گرانسنگ وارزشمند است که باید از آن درس گرفت، تصریح کرد: این عدم قابل اعتماد بودن با هزینه و تحمل بیشترین و ناجوانمردانه ترین فشار ها به دست آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه