امام جمعه سنگر در گفتگو با ۸دی:

روز قدس، نشانگر عیار ایمانی مسلمانان است

امام جمعه سنگر با اشاره به احقاق حق حیات و غصب سرزمین فلسطین، گفت: روز قدس و فریاد بر سر مستکبران عمل صالحی است که نشان دهنده عیار ایمانی مسلمانان در اقصی نقاط عالم است، می خواهیم با این فریاد ملت مظلوم فلسطین هم نوا شویم تا صدای تظلم خواهی این ملت را به گوش آزادمردان جهان و وجدان های خفته برسانیم.

روز قدس، نشانگر عیار ایمانی مسلمانان است

حجت الاسلام محمد محمدیان در گفتگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به جایگاه روز قدس در بین مسلمانان جهان بیان کرد: روز قدس نشان دهنده عیار ایمانی مسلمانان در اقصی نقاط عالم است.

وی ادامه داد: روز قدس فریاد ملت مظلوم فلسطین و صدای تظلم خواهی آن را به گوش آزادمردان جهان و وجدان های خفته می رساند.

امام جمعه سنگر با تاکید بر اینکه رژیم غاصب اسرائیل روبه زوال است تصریح کرد: اسرائیل بعد از پیروزی که در جنگ با اعراب بدست آورد دیگر پیروز نشده حتی در مقابل حزب الله و حماس تسلیم شده است.

محمدیان با بیان اینکه اسرائیلی ها ادعای از نیل تا فرات را داشتنند افزود: الان همین رژیم دور خودش، دیوار چیده و درون ان قلعه ای که محصور شده نیز امنیت ندارد.

وی با بیان اینکه همه شواهد بر این تاکید دارد که اسرائیل نابود خواهد شد خاطرنشان ساخت: رهبر معظم انقلاب فرنودند که ۲۵ سال دیگر نابود خواهد شد ولی با توجه به اوضاع و احوالات، شاید این وعده زودتر محقق شود.

وی ادامه داد: گنبد اهنینی که از آن با غرور فریاد می زدند که هیچ موشکی قدرت نفوذ به آن را در سرزمین های اشغالی ندارد اکنون با موشک های جبهه مقاومت، در حال فروپاشی است.

امام جمعه سنگر با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) در رابطه با غده سرطانی بودن اسراییل، اظهار کرد: غده سرطانی مضر است و بدن را به کام مرگ می کشاند این در حالی است که عملکرد این رژیم در رابطه با منطقه و جهان و هجمه رسانه هایش به اعتقادات مردم، ظلم و جنایت علیه بشریت و مردم مسلمان نمایان است و در همه کره خاکی رد جنایت های آن را می بینیم و اگر این غده از بین نرود بدن را از بین خواهد برد و این اتفاقی است که باید بیافتد در غیر اینصورت جامعه بشری را از بین خواهد برد.

وی با اشاره به احقاق حق حیات و غصب سرزمین فلسطین بیان کرد: روز قدس و و راهپیمایی و فریاد بر سر مستکبران عمل صالحی است که نشان دهنده عیار ایمانی مسلمانان در اقصی نقاط عالم است و می خواهیم با این فریاد ملت مظلوم فلسطین هم نوا شویم تا صدای تظلم خواهی این ملت را به گوش آزادمردان جهان و وجدان های خفته برسانیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه