افزایش چشمگیر قیمت هویج در بازار رشت/ کرونا تقاضای خرید هویج در بازار را بالا برد

رییس اتحادیه بارفروشان میوه و تره‌بار شهرستان رشت، گفت: اخیرا شایعه شده که آب هویج برای پیشگیری از کرونا خوب است و این امر موجب شده تقاضای خرید هویج در بازار بالا برود.

افزایش چشمگیر قیمت هویج در بازار رشت/ کرونا تقاضای خرید هویج در بازار را بالا برد

به گزارش ۸دی،ابراهیم حسنی  در خصوص علت گرانی هویج در بازار رشت اظهار کرد: قیمت هویج در شهر رشت تابع قیمت آن در کشور است و در حال حاضر هویج در همه شهرها گران شده است.

وی با بیان اینکه نسبت به هفته گذشته امروز قیمت هویج کمی کاهش یافته است و امیدواریم در روزهای آتی روند نزولی را طی کند، خاطرنشان کرد: شاید دلیل افزایش قیمت آب هویج این باشد که همراهان بیمار در بیمارستان‌ها آن را بیش از گذشته مصرف می‌کنند.

حسنی تصریح کرد: هویج میوه‌ای نیست که بتوان آن را احتکار کرد زیرا به سرعت خراب می‌شود و احتکار را نمی‌توان دلیل گرانی آن دانست.

رییس اتحادیه بارفروشان میوه و تره‌بار شهرستان رشت یادآور شد: شیراز قطب تولید کننده هویج است که مقداری در بازار کشور توزیع و بخشی هم صادر می‌شود، امیدواریم با توجه به نیاز کشور از صادرات آن کم کنند.

وی در خصوص افزایش چشمگیر قیمت آب هویج در آبمیوه فروشی‌ها اضافه کرد: باید کنترل شود پس از کاهش قیمت هویج، تعرفه آب هویج هم به قیمت قبل برگردد.

حسنی گفت: اخیرا شایعه شده که آب هویج برای پیشگیری از کرونا خوب است و این امر موجب شده تقاضای خرید هویج در بازار بالا برود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در فصل تابستان هستیم تقریبا همه میوه‌ها قیمت مناسبی دارند و امیدواریم قیمت هویج هم به زودی به قیمت قبلی خود بازگردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه