اعلام ممنوعیت ورود مسافر به انزلی/ بیمارستان انزلی تنها ۷ تخت خالی دارد

فرماندار انزلی با اشاره به اینکه ماشین‌های غیر بومی که مجوز ندارند نباید وارد شهر شوند و مردم ما نباید هزینه تفریحات بقیه را پرداخت کنند، گفت: به جای اینکه بازار را در مضیقه بگذاریم و تعطیل کنیم جلوی مسافرت‌ها را می‌گیریم.

به گزارش ۸دی،  فرماندار بندرانزلی در جلسه اضطراری مدیریت کرونا شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر خم و اشاره به اینکه پیام غدیر همراه و همگام بودن است، اظهار کرد: به نظر می رسد برخی از کارهای امروز که به نتیجه نمی‌رسد به دلیل این است که سیاست گذاری‌های ما با اجرایی کردن همخوانی ندارد.

وی در ادامه افزود: این مسئله باعث شده بسیاری از مشکلات در شهرستان انزلی نمایان‌تر باشد زیرا انزلی به لحاظ مسافر پذیر بودن و تعداد مراکز تفریحی از دریا گرفته تا جنگل مقصد بسیاری از گردشگران است و متاسفانه امروز شاهد آمار بالای کرونا هستیم ضمن اینکه سرریز شهرستانهای همجوار را نیز باید پذیرش کنیم.

سید اسماعیل میرغضنفری با اشاره به اینکه از امروز نیروی انتظامی به همراه هلال احمر در ورودی‌های شهر مستقر شوند، تاکید کرد: ماشین‌های غیر بومی که مجوز ندارند نباید وارد شهر شوند چرا مردم ما هزینه تفریحات بقیه را پرداخت کنند. به جای اینکه بازار را در مضیقه بگذاریم و تعطیل کنیم جلوی مسافرت ها را می‌گیریم.

وی با اشاره به اینکه مهمانسراها از امروز کلا تعطیل شوند، تصریح کرد: مهمانسراهای دولتی باید تعطیل شوند و اگر این اقدام صورت نگیرد به عنوان تخلف از طریق دادستانی پیگیری می‌کنم. مهمان‌نوازی اصول و چارچوب دارد ولی الان به دلیل شرایط ویژه کرونایی زمان مهمانپذیری نیست، مهمان نمی‌خواهیم؛ ضمن اینکه از امروز قهوه‌خانه‌ها نیز باید تعطیل شوند. اگرچه این اعیاد برای ما بسیار مهم و مبارک است، اما در حال حاضر سلامت مردم اولویت دارد.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با تاکید بر اینکه اگر بازار رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار ندهد به جز مشاغل گروه یک با بقیه مشاغل برخورد شده و اصناف این گروه ها باید تعطیل کنند، گفت: رستوران ها فقط به صورت بیرون‌بر ارائه خدمات داشته باشند و حق پذیرایی مسافر در سالن را ندارند همچنین همه باشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

دکتر مرتضی فلاح، رئیس بیمارستان بندرانزلی نیز با اشاره به اینکه طی شش روز گذشته ۸۹ بیمار جدید در این بیمارستان بستری شدند، اظهار کرد: مهمترین اتفاقی که این روزها در کنار پذیرش بیماران کرونایی شاهد هستیم غم دیدن رنج و عذاب بیماران برای کادر درمان است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل تعداد زیاد بیماران کرونایی در بیمارستان، در حال حاضر بیش از هفت تخت خالی نداریم، تصریح کرد: به نظر می‌رسد باید نقاهتگاه کرونا در شهرستان ایجاد شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه