فرماندار انزلی:

مسئولان انزلی پشتیبان کادر درمان هستند

فرماندار انزلی گفت: کادر درمان طی دوسال گذشته زحمات فراوانی متحمل شدند و به پاس این زحمات جامعه پزشکی انزلی مطمئن باشد مسئولان پشتیبان کادر درمان هستند.

مسئولان انزلی پشتیبان کادر درمان هستند
به گزارش ۸دی،«سید اسماعیل میر غضنفری» امروز در مراسم تقدیر از پزشکان در فرمانداری انزلی اظهار داشت: ابتدا تصور می شد کرونا ویروس مانند آنفولانزا بیش از سه ماه ادامه نداشته باشد و دولت و حاکمیت برای این مدت برنامه‌ریزی کرد اما هرچه زمان پیش رفت پیش‌بینی‌ها غلط از آب درآمد و دنیای پزشکی و علم با چالش جدی تری روبرو شد.
وی تصریح کرد: متاسفانه این روزها تاب‌آوری مردم‌ پایین آمده و دنیا با ویروس کرونا درگیر است ضمن اینکه ایران اسلامی با موضوع فراتری به اسم تحریم روبه‌رو است.

فرماندار انزلی از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان شهید بهشتی، سپاه، هلال احمر، نیروی انتظامی و … طی این مدت تقدیر کرد.

*هیچگاه در شهرستان کسی پشت مجموعه بهداشت و درمان را خالی نکرده است

حجت الاسلام «سید عبدالجواد شمس الدین» با تبریک روز گرامیداشت حکیم فیلسوف و دانشمند ابوعلی سینا و روز پزشک گفت: این پزشک گرانقدر از افتخارات کشور و جامعه پزشکی است و امروز یافته‌های علمی او مبنا و دستمایه همه پیشرفت های علمی در جوامع بشری است.

امام جمعه انزلی از همه مدافعین سلامت کادر بهداشت و درمان تقدیر کرد و گفت: طی این دو سال سخت کرونایی پزشکان این دیار با فداکاری و مجاهدت خستگی ناپذیری تلاش کردند و حماسه آفریدند.

وی گفت: سعی می کنیم هر جا که ضرورت دارد در کنار مجموعه بهداشت و درمان باشیم به همین منظور به هنگام برگزاری مراسمات مذهبی با نظرات کارشناسان بهداشت و درمان عمل کردیم و اینکه چقدر در این کار موفق بودیم قضاوت آن با شماست.

شمس الدین تاکید کرد: ارزیابی ما نشان می هد و آنچه شما از نزدیک دیدید مجالس مذهبی در این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و هرجا که لازم بود تذکر داده شد.

وی بر پشتیبانی از کادر درمان تاکید و خاطر نشان کرد: هیچگاه در شهرستان کسی پشت مجموعه بهداشت و درمان را خالی نکرده است و ما باید با همفکری هم از شرایط موجود عبور کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه