در گفت و گو با ۸دی مطرح شد؛

ماجرای قطعی برق در بیمارستان شهید نورانی تالش

رئیس بیمارستان شهید نورانی تالش گفت: در ماجرای قطعی برق این بیمارستان، برق راهروی بیمارستان و بخشی از اورژانس در اثر حفاری پیمانکار در بخش در حال ساخت قلب قطع شده بود.

ماجرای قطعی برق در بیمارستان شهید نورانی تالش

دکتر علی رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار هشت دی درباره ماجرای قطعی برق این بیمارستان اظهار داشت: قطعی برق صبح روز شنبه به علت پاره شدن تعدادی از رشته های برق رخ داد که برق راهروی بیمارستان‌ تا چندین ساعت قطع شد.

وی افزود: این ماجرا زمانی رخ داد که پیمانکار بخش قلب بیمارستان در حال حفاری در مسیر برق بود و برق مربوط به راهروی بیمارستان و بخشی از اورژانس در اثر این کنده کاری قطع شده بود که بلافاصله برق اورژانس را وصل کردیم.

رئیس بیمارستان شهید نورانی تالش با بیان اینکه این قطعی در مسیر ژنراتور برق رخ داد افزود: در این ماجرا برق بخش‌های اصلی بیمارستان به هیچ وجه قطع نشده است و اورژانس هم به سرعت راه اندازی شد.

رحمانی درباره وضعیت بیماران بستری کرونا در بیمارستان شهید نورانی تالش گفت: تا صبح دوشنبه حدود ۱۶ نفر بیمار در بخش بیماران کرونایی بیمارستان کادر درمان مربوط به این بخش تلاش بسیار زیادی برای بهبود بیماران کرونایی انجام می‌دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس بیمارستان شهید نورانی تالش درباره زمان راه‌اندازی داروخانه بیمارستان نیز گفت: کارهای اداری مربوط به فعال شدن داروخانه انجام شده است و امیدواریم تا چند روز آینده فروش دارو را آغاز کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه