دیدار آیت الله رئیسی با آیت الله نوری همدانی

رئیس جمهور منتخب دولت سیزدهم با آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

دیدار آیت الله رئیسی با آیت الله نوری همدانی

به گزارش ۸دی، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که امروز به شهر قم سفر کرده است در نخستین برنامه خود با حضور در دفتر آیت الله نوری همدانی با این مرجع تقلید دیدار کرد.

آیت الله نوری همدانی صبح جمعه در دیدار رئیس جمهور منتخب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با اشاره به اینکه امروز دنیا به دو قسمت تقسیم شده، قسمتی استکبار و ایادی استکبار که خود را کدخدای جهان می‌دانند و انتظار دارند و اقداماتی انجام می‌دهند تا مردم را زیر دست خودشان نشان دهند و این مطلب با پیشرفت علمی و اقتصادی عملی کنند.

وی در ادامه افزود: شیطنت و نقشه‌های خود را این جبهه زر و زور و تزویر همیشه به کار می‌گرفته و امروز هم در دنیای کنونی حاکم هستند. جبهه دیگر جبهه مردم هستند که امروز خودشان بیدار هستند، به نقشه‌های استکبار پی برده‌اند و با مشکلات مواجه هستند، در برابر این دو جبهه دنیا چه قضاوتی می‌کند. دنیا و مستضعفین جهان وکسانی که زیر چتر فقر زندگی می‌کنند هم به ستوه آمده‌اند.

این مرجع تقلید ادامه داد: این همه تبریکات به حضرتعالی کم سابقه است. شرق و غرب و جنوب و شمال به شما تبریک گفتند و خوشحال شدند از اینکه جنابعالی پرچم حرکتی را درست گرفته‌اید و آن اینکه عدالت و حق را برپا کنید و این امر ساده‌ای نبود و به خاطر آنکه دولت‌های جهان به شما تبریک گفته و خوشحال شوند، شما شناخته شده هستید که طرفدار حق و عدالت هستید. جنابعالی متواضع و مردمی هستید و مردم همین را می‌خواهند. از این جهت تحولی به وجود آمده و انشا الله وسعت پیدا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در سفری یک روزه به قم قرار است با مراجع عظام تقلید دیدار و در جامعه مدرسین نیز سخنرانی کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه