نمایشگاه دائمی صنایع دستی در فومن ایجاد می‌شود

نماینده شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صنایع دستی در فرهنگ ما گیلانیان جایگاه ویژه داشته و دارد، اظهار کرد: به زودی با تشکیل کارگروهی متشکل از فرماندار و مسئولان مربوطه در شهرستان ضمن، برای ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی تلاش خواهیم کرد.

نمایشگاه دائمی صنایع دستی در فومن ایجاد می‌شود
به گزارش ۸دی، نماینده شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نخستین نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی منطقه غرب گیلان که در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در فومن برگزار شد، با قدردانی از عوامل جهاد دانشگاهی استا گیلان برای برپایی این نمایشگاه، گفت: بسیار مفتخرم که امروز در میان شما عزیزان هنرمند و زحمتکش هستم. صنایع دستی در فرهنگ ما گیلانیان جایگاه ویژه داشته و دارد که متاسفانه امروز به واسطه علل مختلف کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد؛ در حالی که این هنر علاوه بر درآمدزایی می‌تواند حاوی پیام فرهنگ و اصالت ما گیلانیان برای گردشگران منطقه باشد.

خلیل بهروزی‌فر با اشاره به اهمیت موضوع مشاغل خانگی، تصریح کرد: به زودی با تشکیل کارگروهی متشکل از فرماندار و مسئولان مربوطه در شهرستان ضمن، برای ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی تلاش خواهیم کرد تا ضمن دلگرمی به زحمتکشان این عرصه موجبات درآمد پایدار برای فعالان این قشر نیز فراهم شود. وی هدایایی را به رسم یادبود به احراری، مدیرعامل سامانه ملی پیشه و نعیم‌آبادی، مدیرعامل شرکت فرش آستان قدس رضوی اهدا کرد.

ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی در فومن

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه