فرماندار املش از عملیات اجرایی پروژه های راهسازی انتقاد کرد

فرماندار شهرستان املش از اجرای عملیات اجرایی برخی پروژه‌های راهسازی انتقاد کرد و گفت: وعده های راهداری گیلان در برطرف کردن مشکلات راه‌ها و پل‌های تخریبی املش اجرایی نمی شود.

فرماندار املش از عملیات اجرایی پروژه های راهسازی انتقاد کرد

به گزارش ۸دی،محمد رنجبر نیاول روز سه شنبه در نشستی با مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان املش و اصحاب رسانه در فرمانداری املش اظهار داشت: از سه پل کیازنیک در شهر املش ،کشاورز در شهر رانکوه و لرداسرا که بر اثر سیلاب سنوات گذشته تخریب شدند، به جز پل لرداسرا که نیاز به ترمیم و مرمت دارد، احداث ۲ پل کیازنیک و کشاورز آغاز شد که پل کشاورز پیشرفت فیزیکی خوب و مستمری دارد اما پل کیازنیک و لرداسرای متوقف و رها شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم روستای لرداسرا برای ایاب وذهاب به مرکز شهر با مشکل مواجه هستند و یک کارگر مشغول به کار نیز چند هفته پیش بر روی این پل جان خود را از دست داد.

فرماندار شهرستان املش خواستار تشکیل کارگروهی جهت برطرف کردن مشکلات راههای روستایی و مواصلاتی ییلاقات املش و پل های تخریب شده املش شد.

رنجبر اظهار داشت: املش نیاز شدید به یک دستگاه خودرو مجهز به تانکر آب شرب و استقرار آن به صورت ثابت در این شهرستان دارد .

وی با اشاره به این که برای ذخیره آب شرب شهروندان املش از قبل یک مخزن سه هزار مترمکعبی احداث شده که فقط جوابگوی ۶۰ درصد جمعیت فعلی این شهر است تصریح کرد: نیاز است یک مخزن دیگر با همین ظرفیت در شهر احداث شود تا جوابگوی نیاز آب شرب شهروندان املشی باشد.

فرماندار املش تصریح کرد: همه مدیران باید تا روزی که مسئولیت دارند به انجام وظیفه محوله بپردازند و در انجام وظیفه هیچگونه سستی و اهمال کاری نکنند؛حداقل توقع مردم ازمسئولان این است که در ارائه خدمت بدون منت و تبعیض رفتار عادلانه داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه