رشوه در ادارات آستارا صدای مردم را درآورده است

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه طبق گزارش‌های صورت‌گرفته در برخی از ادارات شهرستان آستارا شاهد مطالبات نامشروع نظیر رشوه هستیم که این امر مورد اعتراض مردم قرار گرفته است، گفت: چندی‌پیش یکی از روسای ادارات را به دفتر فراخوانده بودم که ایشان نیز توان مقابله با کارمندان رشوه‌بگیر را نداشتند.

رشوه در ادارات آستارا صدای مردم را درآورده است

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ نیا بعدازظهر امروز در جلسه گرامیداشت هفته قوه قضاییه در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: اگر مسکن مهر، بندر و راه‌آهن پس از گذشت چندین سال به نتیجه نرسیده‌اند ناشی از ضعف مدیریت‌ها در دولت تدبیر و امید است.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب بوده و انتظارشان از ما شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی است، تصریح کرد: از دستگاه قضا انتظار داریم در راستای از سرگیری طرح‌های مسکن مهر، بندر و راه‌آهن ورود کرده و با مسئولین خاطی در چهارچوب قانون و مقررات اداری برخورد کند.

وی با اشاره به اینکه طبق گزارش‌های صورت گرفته در برخی از ادارات شهرستان آستارا شاهد مطالبات نامشروع نظیر رشوه هستیم که این امر مورد اعتراض مردم قرارگرفته است، گفت: چندی پیش یکی از روسای ادارات را به دفتر فراخوانده بودم که ایشان نیز توان مقابله با کارمندان رشوه بگیر را نداشتند.

حافظ نیا در خطاب به استاندار گیلان تصریح کرد: شهرستان آستارا آزمایشگاه و آموزشگاه نیست که بخواهید فرمانداری را یک سال نشده جابه‌جا کنید؛ استاندار گیلان! این اقدام شما توهین به شعور مردم بافرهنگ شهرستان آستارا بوده و بنده به این موضوع در معارفه فرماندار سابق این شهرستان اشاره‌کرده بودم.

امام‌جمعه آستارا جابه‌جایی زودهنگام فرمانداران را دهن‌کجی و بی‌اعتنایی به مسئولین ارشد این شهرستان ازجمله امام‌جمعه و نماینده مردم در مجلس دانست و بیان کرد: جابه‌جایی زودهنگام فرمانداران به ضرر شهرستان آستارا بوده و باعث می‌شود این شهرستان از مسیر توسعه و پیشرفت عقب بماند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستارا با اشاره به حضور کم‌رنگ مسئولین دستگاه‌های اجرایی در فریضه واجب نماز جمعه، نماز جماعت و مناسبت‌های ملی و دینی افزود: نماز جمعه جایگاه رهبری است، درحالی‌که برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از حضور دفتر امام‌جمعه و مصلی نماز جمعه ابا دارند.

رئیس دادگستری شهرستان آستارا نیز در جلسه گرامیداشت هفته قوه قضاییه در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان قرارداد راه‌آهن بین‌المللی آستارا-آستارا را مبهم دانست و اظهار کرد: معلوم نیست ارز حاصل از تخلیه و بارگیری کالا در بارانداز ریلی آستارا-آستارا در کجا هزینه می‌شود.

عباس جاذب با بیام اینکه در حوزه تخلفات مالی مسکن شهرستان آستارا با مشکلات زیادی مواجه هستیم و یک واحد به چندین نفر فروخته‌شده است، تصریح کرد: دستگاه قضا به تخلفات رخ‌ داده در مسکن مهر ورود کرده و با افراد متخلف در چهارچوب قانون و مقررات اداری برخورد می‌شود.

یاسر همدمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آستارا نیز در جلسه گرامیداشت هفته قوه قضاییه در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: کمیته سلامت اداری در راستای تقویت ارزش‌های اداری تشکیل‌شده و انتظار ما از مدیران ادارات این است که از اموال دولتی در راستای منافع شخصی استفاده نکنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه