مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان مطرح کرد:

مشارکت ۹۲۲ حامی سلامت هلال احمر در انتخابات

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از مشارکت ۹۲۲ حامی سلامت هلال احمر در گیلان خبر داد و گفت: این تعداد از امدادگر، کارمند، جوان و داوطلبان در حوزه های مختلف با توصیه های بهداشتی به رای دهندگان در صدد قطع زنجیره کرونا هستند.

مشارکت ۹۲۲ حامی سلامت هلال احمر در انتخابات

به گزارش ۸دی،« سیاوش غلامی  »  در حاشیه بازدید از طرح حامیان سلامت در شعب اخد رای شهرستان لنگرود اظهارداشت: امروز روز باشکوه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا است که با حضور باشکوه و حداکثر مردم شریف استان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری  و توصیه ایشان به مشارکت حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: امروز جمعیت هلال احمر طرح حامیان سلامت در سراسر استان را با هماهنگی با فرمانداران و استانداری گیلان و با حضور سایر دستگاه های امدادی و امنیتی این اقدام مهم را انجام می دهد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه ۹۲۲ امدادگر، کارمند، جوان و داوطلبان در حوزه های مختلف با توصیه های بهداشتی به رای دهندگان در صدد قطع زنجیره کرونا هستند، خاطرنشان کرد: حامیان سلامت بر نحوه رعایت شیوه نامه های بهداشتی نظارت می کنند و ماسک و مواد ضد عفونی کننده در اختیار رای دهندگان که به همراه ندارند، قرار می دهند.

گفتنی است: شعبه مسجد جامع شهرستان لنگرود برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در فضای باز مشغول فعالیت است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه