انتقاد امام جمعه رودسر از توهین برخی نامزدها به کسب مدارج علمی در حوزه های علمیه/ مردم در انتخاب اصلح دقت کنند

امام جمعه رودسر با اشاره به توهین برخی نامزدها به کسب مدارج علمی حوزه های علمیه، گفت: مدارج حوزه های علمیه دال بر علمیت اشخاص نمی شود اگر حرف شما را قبول کنیم یعنی مراجع عظام،علماء دین، امام راحل و مقام معظم رهبری چون تحصیلات دانشگاهی ندارند عرضه اداره کشور را هم ندارند؟ کدام مردم بیدار این سخن را می پذیرد؟ آقای کج فهم به شما یاد داده اند که در تلویزیون برای فریب دادن عوام مردم و رای آوردن بگویید.

انتقاد امام جمعه رودسر از توهین برخی نامزدها به کسب مدارج علمی در حوزه های علمیه/ مردم در انتخاب اصلح دقت کنند

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام تقی روحانی امام جمعه رودسر در خطبه های نماز جمعه رودسر با اشاره به سفر وزیر بهداشت و افتتاح پروژه های درمانی در گیلان و این شهرستان، اظهارداشت: در شهرستان رودسر چند پروژه مهم درمانی در بیمارستان با هزینه حدود ۲۳ میلیارد تومان افتتاح شد.

وی تصریح کرد:  با توجه به اینکه رودسر در مسیر راه خروجی استان گیلان به استان های همجوار قرار دارد و تصادفاتی که صورت می گیرد نیاز به  دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهرستان داشت.

امام جمعه رودسر ادامه داد: خوشبختانه کلینیک ویژه در شهرستان و  دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان راه اندازی شد.

وی به نبود دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهرستان اشاره کرد و گفت: باید تمام بیمارستان ها مجهز به دستگاه اکسیژن ساز باشند در کرونا اول اکثر بیماران بدلیل نبود این دستگاه جان باختند در حالی که هر بیمارستان باید این دستگاه را داشته باشد که با همکاری سپاه در بیمارستان جانمایی شد.

وی با اعلام اینکه ۲۰ تا ۲۷ خرداد هفته صنایع دستی است که در کشور به این هنر توجه بسیار می شود البته ظرفیت در کشور بیش از این ها می باشد، ادامه داد:در شهرستان رودسر هزار و ۵۰۰ هنرمند صنایع دستی فعالیت می کنند که هنر دست برخی از آنها در کشور از جمله چادرشب بافی قاسم آباد ثبت جهانی شده است.

حجت الاسلام روحانی از مسئولان صنایع دستی کشور خواست برای هنرمندان صنایع دستی تلاش کنند چرا که آنها اشتغال، هنر و تولید در خانه هستند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در دهه کرامت اجرا می گردد، گفت: با توجه به برگزاری انتخابات در دهه کرامت ان شاء الله مردم با انتخاب اصلح جشن و شادی در سراسر کشور بر پا کنند.

امام جمعه رودسر مهمترین مسئله امروز کشور و نظام را انتخابات عنوان کرد و گفت: خوشبختانه تنور انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا داغ و داغ تر می شود، تصریح کرد: مردم در انتخاب اصلح دقت کنند عکس های قشنگ و به شکل های مختلف نصب می شود اما اینها در انتخاب فرد  اصلح ملاک نمی گردد.

وی در خصوص دو مناظره برگزار شده، گفت: برخی از نامزدها چون پاسخی به سوال نداشتند شروع کردند به توهین به کاندیداها و اخلاق انتخاباتی را علی رغم سفارش رهبر معظم انقلاب نادیده گرفتند.

حجت الاسلام روحانی ادامه داد: فردی که هنوز به ریاست نرسیده بی توجهی به توصیه های رهبر معظم انقلاب می کند اگر به ریاست برسد چه می کند؟

وی خاطرنشان کرد: پاسخ این اهانت ها را ملت بصیر سر صندوق های رای خواهند داد.

امام جمعه رودسر با اشاره به توهین برخی نامزدها به کسب مدارج علمی حوزه های علمیه، گفت: مدارج حوزه های علمیه دال بر علمیت اشخاص نمی شود اگر حرف شما را قبول کنیم یعنی مراجع عظام،علماء دین، امام راحل و مقام معظم رهبری چون تحصیلات دانشگاهی ندارند عُرضه اداره کشور را هم ندارند؟ کدام مردم بیدار این سخن را می پذیرد؟ آقای کج فهم به شما یاد داده اند که در تلویزیون برای فریب دادن عوام مردم و رای آوردن اینها بگویید.

وی ادامه داد: ما هر چه ضربه خورده ایم از شما فارغ التحصیلان لندن، پاریس و هلند خورده ایم فارغ التحصیلان حوزه های امام صادق ملت را به حرکت در آورده اند و به رهبری خودشان ادامه می دهند به تحصیلات دانشگاهی خارج از کشور خود افتخار نکنید.

ححت الاسلام روحانی بیان کرد: یکی از نامزدها گفت شما سواد اقتصاد ندارید؟ اداره یک جامعه که اینقدر گرفتاری درست کردید خودتان درست کردید و زبان تان هم دراز است همه به علم نیست بلکه به عقل هم است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه