امام جمعه آستانه اشرفیه:

وعده‌های دور از واقعیت مردم را از حضور در انتخابات دلسرد می‌کند

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با گله‌مندی از وعده‌های دور از واقعیت کاندیداها به مردم در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی گفت: وعده‌های دور از واقعیت کاندیداها مردم را از حضور در انتخابات دلسرد می‌کند؟ لذا باید از ایجاد فضای آلوده دوری و به ارائه برنامه‌های کارآمد توجه کرد.

وعده‌های دور از واقعیت مردم را از حضور در انتخابات دلسرد می‌کند

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام‌ احمد طیبی ظهر امروز در آئین نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهر با اشاره به نقش پرشور حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: استکبار این انتخابات را نوعی رفراندوم برای جمهوری اسلامی دانسته و تمام امکانات خود را به کار بردند تا مردم با صندوق قهر کرده و نظام را زیر سؤال ببرند.

وی با تأکید بر لزوم توجه جوانان به ایجاد کلیدواژه‌های امیدآفرین در کشور بیان کرد: دشمن با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه کلیدواژه‌هایی را به‌منظور کاهش مشارکت مردم در انتخابات ایجاد کرده است لذا باید جریان انقلاب و مردم و جوانان به افزایش مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری کمک کنند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه انتخابات ریاست جمهوری را شب قدر جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی مردم‌سالارترین کشور در دنیا بوده و مردم با بینش و بصیرت خود کاندیدهای موردنظر خود را انتخابات و به آنان رأی می‌دهند به این منظور استکبار در تلاش است تا مردم‌سالاری دینی را در جمهوری اسلامی کمرنگ جلوه دهد.

طیبی با گله‌مندی از وعده‌های دور از واقعیت کاندیداها به مردم در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی گفت: وعده‌های دور از واقعیت کاندیداها مردم را از حضور در انتخابات دلسرد می‌کند؟ لذا باید از ایجاد فضای آلوده دوری و به ارائه برنامه‌های کارآمد توجه کرد.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات می‌تواند باعث عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی شود، تصریح کرد: ایجاد دوقطبی و بداخلاقی‌های انتخاباتی دشمن را به ایجاد فتنه در کشور امیدوار می‌کند لذا طرفداران کاندیداها باید اخلاق اسلامی را در مناظرات رعایت و از ایجاد دو قطبی‌سازی جلوگیری کنند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با درخواست از کاندیداها در خصوص عدم ریخت‌وپاش‌های انتخاباتی افزود: از کاندیدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی درخواست دارم از ریخت‌وپاش‌های انتخاباتی جلوگیری کنند زیرا انجام این امر سؤالات متعددی را برای مردم ایجاد کرده و منجر به ناامیدی می‌شود.

طیبی افزایش قیمت کودهای شیمیایی در گیلان را زیبنده مردم این و کشاورزان ندانست و بیان کرد: علیرغم اینکه در توزیع و تأمین کودهای شیمیایی در گیلان و شهرستان آستانه‌اشرفیه مشکلی وجود نداشته است ولی مردم برخی از کشاورزان از افزایش قیمت بی‌رویه قیمت کودهای شیمیایی گله‌مند بودند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه