عصبانیت رسانه‌های حامی “جهرمی” از انتقاد “رئیسی” جهت سرعت کم اینترنت

انتقاد “رئیسی” از سرعت پایین اینترنت و وضعیت پینگ گیمرها، باعث عصبانیت رسانه‌های حامی “جهرمی” و دولت شد. سایت وابسته به دولت با انتشار طرحی(مجلس به دنبال مسدود کردن پیام‌رسان‌های خارجی است) که دی‌ماه سال گذشته توسط مجلس رده شده، اکنون در حال فضا‌سازی رسانه‌ای است و در تلاشند تا با دروغ‌پردازی صحنه را به نفع خود تغییر دهند.

عصبانیت رسانه‌های حامی “جهرمی” از انتقاد “رئیسی” جهت سرعت کم اینترنت

به گزارش ۸دی، انتقاد “رئیسی” از سرعت پایین اینترنت و وضعیت پینگ گیمرها، باعث عصبانیت رسانه‌های حامی “جهرمی” و دولت شد

پس از مناظره روز گذشته که “ابراهیم رئیسی” از پایین بودن سرعت اینترنت و وضعیت پینگ بازی‌ها انتقاد کرد، حالا رسانه حامی دولت و “جهرمی”، در یک شعبده‌بازی عجیب دوگانه‌سازی‌های خیالی راه انداخته تا منتقدان دولت را مخالف فضای مجازی نشان دهند.

در خبری که سایت انتخاب به نقل از یک نماینده تهران منتشر کرده آمده است: مجلس به دنبال مسدود کردن پیام‌رسان‌های خارجی است.

این خبرسازی دروغ در حالی است که چنین طرحی در مجلس وجود ندارد و خبر منتشر شده مربوط به دی‌ماه سال گذشته بوده و این طرح همان زمان به سرعت توسط نمایندگان متوقف شده و هم‌اکنون طرحی با اصلاحات گسترده و متفاوت در دست بررسی است، با این وجود سایت وابسته به دولت با انتشار طرح رد شده و قدیمی در حال فضا‌سازی رسانه‌ای است.

رسانه‌های حامی دولت، بعد از حمایت تمام قد “رئیسی” از فضای مجازی و انتقاد از کمبود زیرساخت‌ها و سرعت اینترنت و همچنین حمایت از گیمرها، به شدت عصبانی شده‌ و تلاش دارند تا با دروغ‌پردازی صحنه را به نفع خود تغییر دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
چقدر آینده بین بودن
در حاشیه