مطالبه گری از شورا‌های شهر و روستا/ شورای شهر جدید رشت مشکل زرجوب و گوهررود را حل کند

آخرین اخبار درباره ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستای استان گیلان را در بسته انتخاباتی بخوانید.

مطالبه گری از شورا‌های شهر و روستا/ شورای شهر جدید رشت مشکل زرجوب و گوهررود را حل کند

به گزارش ۸دی، کمتر از ۲ هفته به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ باقی مانده است.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه به صورت همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

۳ هزار و ۵۲۸ شعبه ثابت و سیار أخذ رأی انتخابات شورا‌های شهر و روستا در استان گیلان در نظر گرفته شده است.

پیش بینی شعبه سیار الکترونیک برای انتخابات مناطق حاشیه رشت

ارسلان زارع، استاندار گیلان با بیان اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر در رشت به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، گفت: ۶ شعبه سیار الکترونیک برای مناطق حاشیه این شهر پیش بینی شده است.

او تصریح کرد: طبق تأکید ستاد انتخابات کشور و پیرو مصوبه ستاد ملی مقایله با کرونا قرار شد در این دوره از انتخابات، بیشتر از بستر‌های رسانه‌ای استفاده شود که این امر نیز اقدامی در راستای جلوگیری از شکل گیری اجتماعات انسانی است.

نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در انتخابات

محمد رنجبر، فرماندار املش در نشست اصحاب رسانه با اعضای شورای تأمین این شهرستان در آستانه برگزاری انتخابات گفت: صاحبان قلم با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بهترین پل ارتباطی برای پیگیری مطالبات مردم هستند.

او افزود: انتخابات ۲۸ خرداد از مهمترین رویداد‌های کشور است که مشارکت گسترده مردم دشمنان را ناامید و نقشه‌های شوم آن‌ها را خنثی می‌کند.

ضرورت مطالبه گر بودن از شورا‌های شهر و روستا

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ۳ سال است در خصوص زرجوب و گوهررود فریاد می‌زنیم، ولی متأسفانه مسئولین هیچ کاری انجام ندادند، گفت: امیدواریم شورای شهر جدید این مشکل را حل کند.

او افزود: من می‌خواهم به شورا‌های گیلان بگویم که ما سخت از شما مطالبه‌گر خواهیم بود لذا برای برطرف کردن معضلات شهر‌ها و روستا‌ها و سالم سازی محیط زیست استان تلاش کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه