سید احمد خاتمی در رشت:

مهندسی انتخابات حربه دشمن برای دلسرد کردن مردم است

“سید احمد خاتمی” عضو فقهای شورای نگهبان در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مصلی رشت، گفت: هدف دشمن در این مقطع، ناامید کردن مردم از انتخابات است و با شبهه افکنی و گفتن حرف‌هایی مانند مهندسی انتخابات در این مسیر حرکت می‌کند.

مهندسی انتخابات حربه دشمن برای دلسرد کردن مردم است

به گزارش خبرنگار هشت دی، آیت‌الله سید احمد خاتمی صبح امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و آیت الله احسانبخش در مصلی رشت با اشاره به اینکه گفتمان سازی و فرهنگ سازی یکی از ویژگی‌های انبیا است اظهار کرد: گفتمان انبیا، عدالت بود و آنها در صدد این بودند که مردم خود به دنبال برپایی عدالت باشند.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه امام در طول سال‌های فعالیتش گفتمان انبیا را در جهان ایجاد و فرهنگ انقلاب را به دنیا صادر کرد افزود: موفقیت انقلاب اسلامی در صدور فرهنگ انقلاب به دنیا است.

وی با اشاره به ویژگی گفتمان امام خمینی گفت: آوردن دین به صحنه زندگی و رد نظریه جدایی دین از سیاست مهم‌ترین ویژگی گفتمان امام خمینی است.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: جریان سکولار و خشک مقدس‌هایی که دین را نفهمیدند، هم در داخل و هم در خارج بر طبل جدایی دین از سیاست و حکمرانی می‌کوبند.

آیت الله خاتمی انتخابات را از ویژگی‌های برجسته مردم سالاری دینی دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات جشن سیاسی ملت ایران است و شورای نگهبان نیز طبق قانون کاندیدا را احراز می‌کند و چه بسا شخصی برای ریاست جمهوری صلاحیت نداشته باشد اما برای پست‌های دیگر از شایستگی برخوردار باشد.

وی با بیان اینکه قانون اساسی دو مرتبه توسط مردم و در فرآیند رای گیری تایید شده است عنوان کرد: هدف دشمن در این مقطع، ناامید کردن مردم از انتخابات است و با شبهه افکنی و گفتن حرف‌هایی مانند مهندسی انتخابات در این مسیر حرکت می‌کنند و قصد دارند انتخابات در فضای سرد و بی رمق برگزار شود.

هدف آمریکا از مذاکرات سلطه بر ایران است

آیت‌الله خاتمی حضور در انتخابات را رای مجدد به جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: شخص اصلح دلداده اسلام، انقلاب، ولایتمدار است و گره از مشکلات مردم باز می‌کند، ملت را باور دارد و استکبار ستیز خستگی نشناس است و مدیریت جهادی دارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: با اشاره به اهداف آمریکا از مذاکره با ایران بیان کرد: هدف آمریکا از مذاکرات سلطه بر ایران است اما گفتمان ما همان گفتمان امام و رهبری است و ملت ایران با تبعیت از شعار هیهات من الذله هرگز زیر بار ظلم نمی‌روند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه