معاون سیاسی استانداری گیلان: 

هرگونه تجمع انتخاباتی در مکان های بسته ممنوع/ هیچ استقبالی از کاندیداهای ریاست جمهوری در استان نداریم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان از نظارت ویژه انتخاباتی در بحران کرونا ویروس خبر داد و گفت: در این شرایط هرگونه تجمعات انتخاباتی در مکان های سر بسته ممنوع است.

هرگونه تجمع انتخاباتی در مکان های بسته ممنوع/ هیچ استقبالی از کاندیداهای ریاست جمهوری در استان نداریم

به گزارش ۸دی،«محمود قاسم‌نژاد» امروز در جمع خبرنگاران در مورد تمهیدات انتخاباتی اظهار کرد: طبق دستورات وزارت کشور، انتخابات با نظارت و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طبق دستورات اعلام شده هرگونه تجمع انتخاباتی در مکان های سر بسته ممنوع است گفت: برگزاری جلسات در مدارس و سالن های ورزشی سر باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی بلامانع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه فاصله در فضای باز هشت متر مربع در تطر گرفته شود، اذعان کرد: حداکثر ۳۰ درصد از فضای محیط باز برای تجمعات استفاده شود.

قاسم نژاد ادامه داد: از تجمع در درب های ورودی بپرهیزید و حداقل برگزاری مراسمات انتخاباتی ۲ ساعت باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تصریح کرد: ورزش و جوانان و دیگر ارگان ها فضاهای رو باز را به صورت مساوی در اختیار دواطلبان انتخابات قرار دهند.

وی افزود: حداکثر تجمعات در مکان های بسته طبق دستورات اعلام شده در شهرهای با وضعیت قرمز ۱۵ نفر، نارنجی ۲۰ نفر و زرد ۳۰ نفر است.‌

قاسم نژاد خاطر نشان کرد: به هیچ وجه استقبال از کاندید ها در استان نخواهیم داشت، اخبار حداکثری را صداوسیما با ظرفیت ۲ برابری انجام می دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه مخابرات در زمان انتخابات اینترنت رایگان را برای مردم در نظر گرفته است‌‌، افزود: در زمان اخذ رای با خط کشی ایستاده در شعب های پر ازدحام انجام می شود.‌

زمان رای گیری تا ساعت ۲ بامداد تمدید می شود

قاسم نژاد تاکید کرد: به دلیل بحران کرونا ویروس، شروع رای ۷ صبح روز ۲۸خرداد بوده و در صورت لزوم تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه