معاون استاندار گیلان:

کمیته امداد سند افتخار نظام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه کمیته امداد در رأس تمام مجموعه‌های خدماتی قرار دارد، گفت: این الگو در بسیاری از کشورهای اسلامی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و سند افتخار برای نظام مقدس اسلامی ما است.

کمیته امداد سند افتخار نظام است

به گزارش هشت‌دی محمد جلائی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شورای اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با بیان خاطراتی از دوران فعالیت خود در این نهاد مقدس، گفت: افتخارم این است که بنده هم با کمیته امداد امام خمینی (ره) توفیق همکاری داشته‌ام.

وی مأموریت کمیته امداد را یک مأموریت امام زمانی (عج) توصیف کرد و افزود: افراد تحت پوشش این نهاد به‌نوعی مستضعفین جامعه هستند که بسیار مورد سفارش واقع شده‌اند و باید بدانیم که این عزیزان همواره پایبندی خود به نظام و انقلاب را اثبات کرده‌اند و خدمت به این اقشار، بزرگ‌ترین توفیق الهی است که نصیبتان شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان کمیته امداد را مولود انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: این الگو در بسیاری از کشورهای اسلامی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، لذا این یک سند افتخار برای نظام مقدس اسلامی ما است.

جلائی با استفاده از آیه مندرج در نشان این نهاد، تصریح کرد: به‌یقین شما همان کاری را انجام می‌دهید که ائمه بدان مداومت داشتند و سفارش می‌کردند و توجه داشته باشید این خدمات شما، به‌نوعی ذکر خداست.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از سرفصل‌های خدمات این نهاد مهجور مانده است و افراد جامعه از آن اطلاعی ندارند، گفت: کمیته امداد در بسیاری از خدماتی که ارائه می‌دهد به اجتهاد رسیده است و مُدل اجرای آن می‌تواند به‌عنوان یک الگوی کارساز محسوب شود.

این مسئول ادامه داد: کمیته امداد، در همه سال‌ها و برای همه الگو است و در رأس تمامی مجموعه‌های خدماتی قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه در ایام دوران هشت‌ساله دفاع مقدس، محل قرار و پاتوق رزمندگان اسلام در زمان فراغت از جبهه، کمیته امداد بود، گفت: بسیاری از کسانی که طرفدار این نظام هستند، مرهون خدمات این نهاد می‌باشند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه