برخی مسؤولان در خادمی ملت کوتاهی می‌کنند

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور در هشت سال اخیر گفت: برخی از مدیران نه اینکه نمی‌توانند بلکه نمی‌خواهند خادمی این ملت را انجام داده و در انجام آن کوتاهی می‌کنند.

برخی مسؤولان در خادمی ملت کوتاهی می‌کنند

به گزارش ۸دی،حجت‌الاسلام‌  احسان الله محمدی  در مراسم گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر در مسجد جامع  شهرستان فومن ضمن تبریک ایام‌الله فتح تاریخی خرمشهر و پیروزی بزرگ جبهه مقاومت بر رژیم منحوس صهیونیستی اظهار کرد: سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ جلوه بزرگ نصرت الهی بود، زیرا،  رژیم بعث عراق با ساخت استحکامات و تدابیر یقین می‌کرد خرمشهر برای همیشه از آن آن‌ها است.

وی با اشاره به خیانت‌های بنی‌صدر در اوایل دوران  دفاع مقدس گفت: مقاومت ۳۵ روزه مردم در چهار آبان ماه  سال ۵۹ شکست و خرمشهر سقوط کرد ولی ۶۰۰‌روز بعد با فداکاری‌های جوانان این مرز و بوم شهر خرمشهر باز پس گرفته شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی روز به‌روز در منطقه در حال افزایش است، تصریح کرد: به اعتراف کشورهای خارجه اکنون قدرت ‌منطقه‌ای ایران روز به‌روز بیشتر شده جوانان فلسطینی با تبعیت از استقامت مردم ایران از سنگ به موشک رسیده و دشمن  فکر نمی‌کرد قدرت جبهه مقاومت فلسطینی این چنین قدرتمند شود.

محمدی جبهه مقاومت را متکی به فرد ندانست و بیان کرد: سردار سلیمانی با تحول و انقلاب خود در جبهه مقاومت ثابت کرد جبهه مقاومت متکی به فرد نیست، به‌طوری‌که انصار الله در حال حاضر به شکست آل سعود نزدیک شده هیمنه آمریکایی‌ها با حمله جوانان انقلابی به عین الاسد شکسته شد.

وی با هشدار به رژیم صهیونیستی در خصوص قدرت جبهه مقاومت در منطقه، افزود: دشمن و استکباردر مقابل گروه‌های مقاومت فلسطین نا توان است، آیا توان تقابل با توانمندی‌های حزب‌الله عزیز مقاومت را دارد؟

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور در هشت سال اخیر گفت: جمهوری اسلامی با تکیه به جوانان انقلابی در منطقه موفق عمل کرده است، ولی در جبهه اقتصادی مدیران لایقی در امور تصمیم‌گیری نداریم بلکه برخی از مدیران نه اینکه نمی‌توانند بلکه نمی‌خواهند خادمی این ملت را انجام داده و در انجام آن کوتاهی می‌کنند.

محمدی با اشاره به ظرفیت مناسب گیلان در حوزه سرمایه‌گذاری و احداث کارخانجات مختلف بیان کرد: در چند دهه اخیر کارخانه‌های ابریشم گیلان نابودشده است لذا با توجه به وضعیت استان‌های هم‌جوار گیلان ظرفیت خوبی به لحاظ احداث کارخانجات دارد، ولی به علت عدم توجه دولت‌ها به دیار سرسبز گیلان تصمیمات مهمی اتخاذ نشده است.

وی با تأکید بر لزوم توجه مردم به انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم بر اساس شاخصه‌های قرآنی باید کسی را به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کرده که دشمن از آن واهمه داشته باشد لذا باید مردم توجه کنند تهمت‌های رسانه‌های فارسی‌زبان به کدام طرف است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه