فرمانده انتظامي املش خبر داد:

لو رفتن محل دپو چوب‌های قاچاق در املش

فرمانده انتظامی املش از کشف چوب‌های قاچاق که در زمینی در منطقه رانکوه دپو شده بود، خبر داد.

لو رفتن محل دپو چوب‌های قاچاق در املش

به گزارش ۸دی،سرهنگ “باقر رجبی‌ویسرودی” با بیان اینکه قطع درختان و تخریب جنگل‌ها ضربات سخت و جبران‌ناپذیری را به طبیعت و محیط زیست وارد می‌کند اظهار داشت: نیروی انتظامی با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی و جنگل‌ها برخورد می‌کند.
وی گفت: ماموران انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق چوب و مقابله با غارتگران سرمایه‌های ملی به تعدادی تنه بریده شده درخت که در زمینی در منطقه رانکوه قرار داشت، مشکوک و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان املش با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته و مشخص شدن اینکه این درختان به صورت غیرمجاز قطع و قاچاق است بیان داشت: ۴ تن چوب جنگلی قاچاق از محل مورد نظر کشف شد.
این مقام انتظامی از شناسایی و معرفی متهم ۴۵ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۷۰ میلیون ریال اعلام کردند.
سرهنگ رجبی در پایان به هدف پلیس از انجام ماموریت‌های محوله که همان ارتقاء امنیت عمومی است اشاره کرد و با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی با افراد فرصت‌طلب که برای سودجویی به محیط زیست و جنگل‌ها که میراث آیندگان هستند، آسیب‌ وارد می‌کنند از مردم خواست تا در صورت اطلاع یا مشاهده موارد مشابه٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه