رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان خبر داد:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۸۴ کیلوگرم موادمخدر در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح گیلان خبر داد و گفت: ۸۴ کیلوگرم انواع موادمخدر در این طرح کشف شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۸۴ کیلوگرم موادمخدر در گیلان

به گزارش ۸دی،سرهنگ “علی احمدپور” بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی و ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با محوریت جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری قاچاقچیان و خرده‌فروشان موادمخدر به مدت ۲ روز در سطح گیلان اجرا شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از جمع‌آوری و دستگیری ۱۹۲ معتاد متجاهر، قاچاقچی، خرده فروش و توزیع کننده موادمخدر خبر داد و بیان داشت: ۸۴ کیلوگرم انواع موادمخدر در این طرح نیز کشف شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ احمدپور در پایان با تاکید بر استمرار اجرای اینگونه طرح‌ها از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد در زمینه موادمخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا سامانه ۱۲۸ اعلام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه