رئیس پليس مبارزه با موادمخدر گیلان خبرداد:

جاساز بیش از ۱۰ کیلو موادمخدر در مخفیگاه قاچاقچی در لاهیجان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان از کشف ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از مخفیگاه قاچاقچی ۶۰ ساله در شهرستان لاهیجان خبر داد.

جاساز بیش از ۱۰ کیلو موادمخدر در مخفیگاه قاچاقچی در لاهیجان

به گزارش ۸دی،سرهنگ “علی احمدپور” با بیان اینکه باید لزوم توجه به برنامه‌ریزی در حوزه مبارزه با موادمخدر را یک اصل بدانیم اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.
وی گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع برای پلیس محرز شد و مخفیگاه متهم در شهرستان لاهیجان مورد شناسایی قرار گرفت.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان به اعزام ماموران اداره عملیات ویژه به محل اختفاء متهم اشاره کرد و بیان داشت: پلیس در بازرسی از این مکان، ۱۰ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که جاساز شده بود را کشف کرد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ۶۰ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ احمد‌پور خاطرنشان کرد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آنها، گام بر‌می‌دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه