سوغات دولتی که “تاج‌زاده” سر سفره مردم گذاشت

“ایمانی” در کانال تلگرامی خود نوشت: دلار ۲۲ هزار و ۹۲۰ تومان، سکه ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، و پراید ۱۲۸ میلیون تومان است. تورم ۶۰۰ تا ۸۰۰ درصدی اقلام مختلف، سوغات دولتی است که “تاجزاده ها” سر سفره ملت گذاشتند و با این همه، از خود متشکرند و برای همدیگر شعر می‌گویند!

به گزارش ۸دی، “محمد ایمانی” در کانال تلگرامی خود نوشت: کانال اتحاد ملت، مدیحه ای برای “تاجزاده” نوشته؛ رویای زنده! او اهل زدن به دل کویر و تشنگی چشیدن است. آمد، چون جان‌های یخ‌زده و رویاهای خفته را می‌دید. آرزوهای مرده و مغزهای کوچک زنگ‌زده را می‌دید. باید می‌آمد تا یخ‌ها را بشکند، تا رویاها را بیدار و آرزوها را زنده کند. بگذار آسوده بخوابیم. ما رویاهای‌مان را دیری است کشته‌ایم. به تو هم احتیاج نداریم؛ ای “مصطفی”! ای احیاگر رویاهای مردگان! ای زنده‌کننده رویاهای مرده! .

کمدی سوزناکی است! خیال می کنند واقعا مغز مردم زنگ زده و به یاد نمی آورند که تاجزاده اسفند ۹۵، برای تحمیل “روحانی” به هر قیمت، به شرق گفت: اگر قرار بود نرخ دلار با همان رشد دوره “احمدی‌نژاد” افزایش یابد، دلار الان ۱۲ هزار تومان بود، سکه چهار میلیون، و پراید به ۶۰ میلیون رسیده بود !

اما حالا دلار ۲۲ هزار و ۹۲۰ تومان، سکه ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، و پراید ۱۲۸ میلیون تومان است. تورم ۶۰۰ تا ۸۰۰ درصدی اقلام مختلف، سوغات دولتی است که “تاجزاده ها” سر سفره ملت گذاشتند و با این همه، از خود متشکرند و برای همدیگر شعر می‌گویند! شعری که قافیه اش تنگ آمده و شاعرانش…!

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه