اسامی داوطلبان روز دوم ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ /ثبت‌نام ۱۳۰ نفر طی ۲ روز در انتخابات

“صادق خلیلیان” وزیر کشاورزی دولت دهم، “محمود احمدی‌نژاد” رئیس جمهور دولت نهم و دهم، “سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی” نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، “حسن سبحانی” رئیس کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس هفتم، “محمد عباسی” آخرین وزیر تعاون و اولین وزیر ورزش دولت دهم، “رستم قاسمی” وزیر نفت دولت احمدی‌نژاد، “قدرتعلی حشمتیان” رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان و “محمدحسن قدیری‌ابیانه” سفیر پیشین ایران در استرالیا و مکزیک، شاخص‌ترین چهره‌ها در روز دوم ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری بودند.

اسامی داوطلبان روز دوم ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ /ثبت‌نام ۱۳۰ نفر طی ۲ روز در انتخابات

به گزارش ۸دی، دومین روز از نام‌نویسی داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با ثبت‌نام نامزد‌های چهره‌ با شعارها و سخنان قابل تاملی که در ستاد انتخابات کشور بیان کردند، به پایان رسید.

ثبت‌نام ۱۳۰ نفر در انتخابات ریاست جمهوری طی ۲ روز

دبیر ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگویی زنده با شبکه خبر سیما ضمن تبریک پیشاپیش عید فطر از آخرین آمار ثبت‌نام داوطلبین انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد.

وی در ادامه افزود:‌ در ۲ روز گذشته مجموعاً ۱۳۰ نفر از داوطلبان برای ثبت‌نام در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به وزارت کشور مراجعه کرده‌اند.

“سیداسماعیل موسوی” بیان کرد:‌ در سه روز آینده هم ثبت‌نام ادامه خواهد داشت و فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بعدازظهر ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات آینده ریاست جمهوری انجام خواهد شد.

 

صادق خلیلیان، وزیر کشاورزی دولت دهم و داوطلب دو دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال‌های ۹۲، ۹۶  در وزارت کشور حاضر شد و برای این دوره نیز ثبت نام کرد.

 

محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور دوره قبل از “حسن روحانی” جهت ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با همراهی “احمد علیرضا‌بیگی” نماینده تبریز، “مرتضی تمدن” استاندار پیشین تهران و “علی‌اکبر جوانفکر” مدیرعامل پیشین خبرگزاری ایرنا در ستاد انتخابات کشور حاضر شد و نام‌نویسی کرد.

 

سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه دخترش با حضور در ستاد انتخابات در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد و در جمع خبرنگاران گفت: خانواده مهمترین پشتیبان رشد و پیشرفت کشور است. ما همه تلاش هایمان برای نسل آینده است. علاوه بر این زنان و دختران پایه‌های اصلی رشد اجتماعی هستند.

 

حسن سبحانی، رئیس کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس هفتم با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت‌نام کرد.
وی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس هفتم و مدیر فعلی گروه آموزشی اقتصاد اسلامی، پولی و مالی دانشگاه تهران است. در ادوار یازدهم و دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد، اما صلاحیت او احراز نشد.

 

محمد عباسی، آخرین وزیر تعاون و اولین وزیر ورزش دولت دهم با حضور در ستاد انتخابات کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد و پس از ثبت‌نام برای انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: دستاورد‌های انقلاب ارزش‌های مهمی دارد که ملت به آن وفادار بوده است. مفهوم راهپیمایی‌های چندین سال اخیر همین است.

 

رستم قاسمی، وزیر نفت دولت “احمدی‌نژاد” با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

 

قدرتعلی حشمتیان، رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان نیز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

اسامی داوطلبینی که در روز دوم ثبت نام کردند + تصاویر

 

محمدحسن قدیری‌ابیانه، سفیر پیشین ایران در استرالیا و مکزیک با حضور در ستاد انتخابات در دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه