سخنگوی سرایا القدس: رژیم اشغالگر یکی زد، دو تا خورد

سخنگوی شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین گفت: همه جهان قدرت موشکی مقاومت فلسطین را دید و رژیم صهیونیستی پاسخی مضاعف برای حملات خود دریافت کرد.

سخنگوی سرایا القدس: رژیم اشغالگر یکی زد، دو تا خورد

به گزارش ۸دی، سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبهش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی پیرامون تحولات میدانی گفت: همه جهان موشک‌های مقاومت را که به سمت تل‌آویو و عسقلان شلیک شد، مشاهده کرد.

وی در ادامه افزود: توانستیم پاسخ حملات (رژیم صهیونیستی) را دو برابر بدهیم. مجاهدان مقاومت برای درس دادن به دشمن آماده‌اند، ما به جهاد و نبرد خود ادامه می‌دهیم حال هزینه آن هر چه می‌خواهد، باشد. ابوحمزه ضمن اعلام اینکه جهاد اسلامی در صبح امروز با ۱۰۰ موشک تل‌آویو و اطراف آن را هدف گرفت، افزود: به همه جهان ثابت می‌کنیم که مقاومت غزه، شمشیر قدس باقی خواهد ماند (در اشاره به عملیات جاری مقاومت که به نام شمشیر قدس در حال انجام است).

“ابوحمزه” تأکید کرد: جهاد و عملیات مقاومت فلسطین در پاسخ به تجاوزهای رژیم صهیونیستی ادامه دارد و از شهادت سه فرمانده سرایاالقدس در حملات رژیم صهیونیستی خبر داد.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه