۱۵ فقره سرقت در پرونده سارق سابقه‌دار

فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: سارق سابقه‌دار با ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

۱۵ فقره سرقت در پرونده سارق سابقه‌دار

به گزارش ۸دی،سرهنگ مجید نیکویی به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره کرد و اظهار داشت: مبارزه با سارقان و پیشگیری از وقوع سرقت، مهمترین وظیفه و اولویت کاری پلیس است.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو به شیوه و شگرد مشابه در سطح شهرستان لاهیجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان ادامه داد: با تشدید اقدامات کنترلی، ماموران یگان امداد حین گشت‌زنی به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و پس از استعلام صورت گرفته مشخص شد این خودرو سابقه سرقت دارد.

این مقام انتظامی گفت: با هوشیاری و سرعت عمل ماموران خودرو مورد نظر متوقف و راننده آن دستگیر شد.

سرهنگ نیکویی با بیان اینکه متهم سابقه‌دار در تحقیقات پلیس به سرقت یک دستگاه سواری پراید، ۷ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو، ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت منزل اعتراف کرد اذعان داشت: سارق ۳۰ ساله با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان باید همواره هشدارهای پلیس را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت و محدود شدن دایره فعالیت سارقان مورد توجه و استفاده قرار داده و هرگونه مورد مشکوک در این زمینه را نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه