مصدومیت جهادگر بسیجی در حال ساخت مسکن محرومین در حاشیه شهر رشت

“محمدحسین گوهری” جهادگر بسیجی که در قالب گروه جهادی بقیع در حال ساخت مسکن محرومین برای یک خانواده بی بضاعت در حاشسه شهر رشت بود در پی سقوط قالب فلزی دچار آسیب شده که منجر به قطع انگشت پا شد.

مصدومیت جهادگر بسیجی در حال ساخت مسکن محرومین در حاشیه شهر رشت

به گزارش هشت دی، جهادگر بسیجی محمدحسین گوهری که با جمعی از جهادگران در قالب گروه جهادی بقیع در حال ساخت مسکن محرومین بود ، به دنبال سقوط قالب فلزی از ناحیه پا دچار آسیب و قطع انگشت شد.

متاسفانه علیرغم حضور فوری جمعی از جهادگران و مسئولین بسیج سازندگی گیلان در لحظات اولیه حادثه و ارجاع وی به بیمارستان پارس رشت، به دلیل شدت آسیب دیدگی امکان پیوند انگشت وجود نداشت و متاسفانه انگشت شست پای این جوان جهادگر قطع شد.

در پی این حادثه، سید اکبر قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه رشت با حضور در منزل این جهادگر، ضمن ملاقات و عیادت، در جریان روند درمان محمدحسین گوهری قرار گرفت و گفت: محمدحسین نمونه بارز جهاد و ایثار و یادآور ایثارگری های رزمندگان است.

گفتنی است اعضای گروه جهادی بقیع پس از مراجعه به منزل یکی از شهروندان حاشیه رشت در طرح شهید سلیمانی، متوجه شدند این خانواده در یک آلونک بسیار نامناسب و ناامن ساکن هستند که پس از آن با کمک های مردمی شروع به آغاز ساخت یک واحد مسکن جدید کرده و با کمک خیرین این خانواده را نیز به صورت موقت در یک واحد استیجاری سکونت داده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه