فرماندار ماسال خبر داد؛

ثبت نام متقاضیان اعضای شعب در سامانه ثبت اطلاعات

پورحضرت از ثبت نام متقاضیان اعضای شعب در سامانه ثبت اطلاعات خبر داد.

ثبت نام متقاضیان اعضای شعب در سامانه ثبت اطلاعات

به گزارش ۸دی،وحید پورحضرت  با اشاره به ثبت نام متقاضیان اعضای شعب در سامانه ثبت اطلاعات اظهار کرد: سامانه ثبت نام اعضای شعب صرفاً برای ثبت نام اولیه داوطلبان طراحی شده است و مراحل تأیید و یا رد آن به استناد قانون از اختیارات هیأت‌های اجرایی در شهرستان و بخش است.

فرماندار ماسال با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان به منزله پذیرفته شدن برای حضور در شعبه اخذ رأی نخواهد بود افزود: در صورتی که در شعبه انتخابی مورد درخواست، کاندیدایی با متقاضی رابطه نسبی یا سببی داشته باشد، درخواست مورد نظر مورد قبول قرار نمیگیرد.

وی گفت: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، عوامل اجرایی انتخابات شهرستان و بخش، تمامی تدابیر برای ایجاد محیطی امن و سالم و بهداشتی برای داوطلبان ایجاد می‌کند.

پورحضرت تصریح کرد: داوطلبین و متقاضیان اعضای شعبات اخذ رای با ورود به لینک اعلام شده« http://ostan-gl.ir/sabtenam_azaye_shoab» مراحل ثبت اطلاعات خود را انجام دهند.

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: پس از بررسی مدارک توسط فرمانداری، در صورتی­که درخواست تأیید شد، پیامکی از سوی فرمانداری ارسال می­شود که ساعت و تاریخ مصاحبه در آن مشخص شده و متقاضی باید رأس همان تاریخ و ساعت و با همراه داشتن اصل مدارک (کارت ملی، شناسنامه، رزومه، سوابق همکاری در انتخابات قبلی و…) در فرمانداری حاضر شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه