رئیس پليس راهنمايي و رانندگي گيلان خبر داد:

جان‌باختن ۲ موتورسوار در حوادث رانندگی تالش و سیاهکل

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از جان‌باختن ۲ موتورسوار در حوادث جداگانه رانندگی در شهرستان‌های تالش و سیاهکل خبر داد.

جان‌باختن ۲ موتورسوار در حوادث رانندگی تالش و سیاهکل

به گزارش ۸دی،سرهنگ” امیر طالبی”  در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در خیابان امام خمینی (ره) شهرستان تالش، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد، خودرو سواری سمند حین دور زدن با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده و در اثر این حادثه راننده موتور به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد افزود: به رغم تلاش‌های پزشکی و به دلیل شدت جراحات وارده این فرد جان خود را از دست داد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان در ادامه به حادثه‌ای دیگر که در میدان قدس شهر دیلمان شهرستان سیاهکل رخ داد اشاره کرد و گفت: در این حادثه یک دستگاه خودرو پیکان وانت که در حال دور زدن در محل ممنوعه بوده با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در اثر این حادثه راننده موتورسیکلت پس از انتقال به بیمارستان جان‌باخت.
سرهنگ طالبی بیان داشت: در تصادف شهر تالش، بی احتیاطی و عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده خودرو سواری و در تصادف شهر دیلمان بی‌مبالاتی و دور زدن در محل ممنوعه راننده وانت، علت وقوع این حوادث از سوی کارشناسان تشخیص و اعلام شده است.
وی در پایان به استفاده موتور‌سواران و ترک‌نشینان آنها از کلاه‌ایمنی تاکید کرد و از رانندگان خواست، حین تردد در معابر ضمن رعایت حق تقدم وسایل نقلیه دیگر با توجه کامل به جلو و علائم رانندگی کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه