سفره کرامت رضوی در شفت گشوده شد

کانون‌های خدمت رضوی در شفت با توزیع مرغ و بسته‌های مؤمنانه معیشتی، سفره کرامت رضوی را در این شهرستان گشوده است.

سفره کرامت رضوی در شفت گشوده شد

به گزارش ۸دی،رزمایشی مؤمنانه و کریمانه‌ای که از روزهای نخست ماه مبارک رمضان از دیار آفتاب آغاز و در سراسر کشور گسترش‌یافته بود، سفر خوانش این روزها در استان گیلان و شهرستان کم برخوردار شفت دیار آب و سرزمین امامزادگان نیز پهن شده است.

خادم یاران رضوی در شهرستان شفت آستین همت گماشته و در استمرار خدمت بی‌منت و بی‌مرز آستان قدس رضوی، این بار نیازمندان و مستمندان شفتی را از نعمات امام رضا علیه‌السلام متنعم می‌کنند.

توزیع مرغ گرم و همچنین خواربار توسط خادم یاران رضوی در شهرستان شفت که شبکه‌ای منسجم مؤمنانه و برخاسته از مردم را تشکیل و پایه‌گذاری کرده‌اند طی روزهای اخیر به اوج خود رسیده و نام و یاد امام رضا علیه‌السلام را در کوی و برزن شفت دوباره به سر زبان‌ها آورده است.

در پویشی که خادم یاران رضوی از ابتدای ماه مبارک رمضان به نام « سفره‌ای به وسعت ایران» به راه انداخته‌اند، بسیاری از مستمندان و مستضعفان شفتی را از اقلام اساسی ازجمله مرغ گرم بهره‌مند کرده و علاوه بر آن موجی از مشارکت مردمی و خیرخواهانه را نیز در این شهرستان کمتر توسعه‌یافته کشور به راه انداخته به‌گونه‌ای که تاکنون ۵۰ خیر در نخستین طرح اجرای کانون‌های خدمت شفت مشارکت فعالانه دارند.

توزیع‌کنندگان مرغ در پویش « سفره‌ای به وسعت ایران» خدمت رضوی در گفت‌وگو‌های خود معتقدند نام امام رضا علیه‌السلام موجب شده تا مشارکت آن‌ها شتاب بیشتری بگیرد و خود نیز مدعی‌اند تا سایر صنوف نیز در این طرح کریمانه و ضیافت مؤمنانه مشارکت جدی داشته باشند.

سید تقی موسویان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی آستان قدس رضوی در شهرستان شفت گفته، کانون خدمت رضوی این شهرستان چند روزی هست که شروع به کارکرده و در نخستین اقدامش با مشارکت مردمی و همراهی صنوف بالغ‌بر ۷۰۰ کیلوگرم مرغ گرم را به ارزش افزون بر ۱۸ میلیون تومان خریداری و بین نیازمندان توزیع کرده است.

در کنار توزیع مرغ گرم از سوی کانون‌های خدمت رضوی شفت که نوع توزیع آن نیز کریمانه و شرافت مندانه هست، ۳۰ بسته مؤمنانه دیگر نیز به ارزش ۱۳ میلیون تومان بین نیازمندان این شهر توزیع‌شده و آن‌طور که موسویان گفته این خدمت‌رسانی‌های تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه نیز خواهد داشت.

توزیع‌کنندگان مرغ گرم در شهرستان شفت نیز از این اقدام استقبال خوبی کرده‌اند و علاوه بر مشارکت خود معتقد هستند در این طرح که به نام و یاری امام رضا علیه اسلام پایه‌گذاری شده، همه صنوف می‌توانند مشارکت کنند و در رنگی کردن سفره امام رئوف خود را شریک بدانند.

در حال حاضر ۱۳ مرغ فروشی شفت در پویش توزیع مرغ گرم در قالب طرح « سفره‌ای به وسعت ایران» با دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی همکاری می‌کنند و تاکنون بین ۱۹۶ خانوار کم برخوردار این شهرستان مرغ گرم توزیع کرده‌اند.

به برکت نام امام رضا علیه اسلام، ۱۹ کانون خدمت رضوی نظیر کانون پزشکی، تربیتی، جهادی، حقوقی و غیره در این شهرستان راه‌اندازی شده و باپشتکاری که در بین نیروهای جوان و هم دل آن وجود دارد، انتظار می‌رود توسعه همه‌جانبه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در این شهرستان کم برخوردار رقم بخورد و به‌عنوان بازوی مستحکم و قابل‌اتکا برای سایر گروه‌های مردم‌نهاد و خدمت محور مبدل شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه