برپایی میز خدمت جهادی و تخصصی در کارخانه ایران برک

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با اشاره به هدف از برگزاری میز خدمت جهادی تخصصی در کارخانه ایران برک گفت: در این دیدار مقرر شد بانک‌ها به حل مشکل کارخانه های گیلان از جمله ایران برک نهایت کمک را کنند.

برپایی میز خدمت جهادی و تخصصی در کارخانه ایران برک

به گزارش ۸دی، معاون اجرایی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در سال تولید پشتیبانی و موانع زدایی‌ها باید به رفع دغدغه واحدهای تولیدی توجه شود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری شعار سال را رفع موانع تولید نامیده و سپاه پاسداران در راستای حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی در استان به رفع دغدغه‌‌های انان کمک می‌کند.

وی با اشاره به هدف از برگزاری میز خدمت جهادی تخصصی در کارخانه ایران برک گفت: در طول سال میز خدمت عمومی در مناطق مختلف استان و شهرستان رشت برگزار می‌شود ولی با توجه به شعار سال و به‌منظور تحقق این شعار، میز خدمت جهادی تخصصی در کارخانه ایران برک و با حضور مدیران کل و مدیرعامل برخی از بانک‌ها برگزار شد.

سرهنگ عباس حسینی عمده مشکلات کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی در استان را بدهی‌های معوقه و عدم دریافت به‌موقع تسهیلات دانست و بیان کرد: در این دیدار مقرر شد بانک‌ها به حل مشکل کارخانه های گیلان از جمله ایران برک نهایت کمک را کرده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه