حضور قطعی “عارف” و “پزشکیان” در کاندیداتوری ریاست جمهوری/ “لاریجانی” و “کرباسچی” نامزد انتخابات می‌شوند؟

دبیر جبهه اصلاح‌طلبان ایران از حضور قطعی “محمدرضا عارف” و “مسعود پزشکیان” برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: حزب کارگزاران سازندگی به دنبال “علی لاریجانی” است و به علاوه “غلامحسین کرباسچی” هم می‌خواهد نامزد شود. 

حضور قطعی “عارف” و “پزشکیان” در کاندیداتوری ریاست جمهوری/ “لاریجانی” و “کرباسچی” نامزد انتخابات می‌شوند؟

به گزارش ۸دی، دبیر جبهه اصلاح‌طلبان ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از نشست امروز این جبهه با “محمدرضا عارف”، معاون اول اصلاحات و رئیس فراکسیون امید مجلس دهم خبر داد و گفت: “عارف” در این نشست تاکید کرده برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قطعا کاندیدا خواهد شد.

وی در ادامه افزود: “محمدرضا عارف” در دیدار امروز از رفتاری که برخی از اصلاح‌طلبان به ویژه تندروهای جریان اصلاحات با او داشته‌اند انتقاد و اذعان کرده است که آنان مرا اصلاح طلبان بدلی می‌دانستند و وقتی اعلام کردم که ریاست شورای سیاست گذاری باید دوره‌ای باشد شروع به تخریب من کردند.

“بابک آذرباد” در رابطه با دیدار این جبهه در روز چهارشنبه هفته گذشته با “مسعود پزشکیان” بیان کرد: او هم در این دیدار تاکید کرده که کاندیداتوری من در انتخابات ریاست جمهوری قطعا است. وی درباره ساز و کار انتخاباتی دیگر احزاب اصلاح ‌طلب برای این دور از انتخابات ریاست جمهوری گفت: حزب کارگزاران سازندگی به دنبال “علی لاریجانی” است و  به علاوه “غلامحسین کرباسچی” هم می‌خواهد نامزد شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه